Hvorfor gør hun det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Den lykkelige

Ja så er jeg her lige igen med endnu et amme spørgsmål..
Men når vores datter ligger og sutter begynder hun nogengange at vride sig helt vildt, skære ansigter, og trække hovedet tilbage så hun hiver helt vildt i brystet - av!!!  hun slipper og græder og lige så snart hun får brystet i munden igen stopper hun med at græde.. ligger så lige lidt, men begynder så vride sig igen..
Hvorfor gør hun det? Får hun ikke nok eller har hun ondt? årh synes det sååå svært at tyde hendes signaler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Mai-pigen

Hejsa..

Først og fremmest lige et knus herfra, fra en der ved hvordan amme frustrationerne er... Føler med dig, men TRO mig...hang in there!! Det lyder som om din lille mus er i et appetitspring.. Har også læst din anden tråd, bare ikke lige nået at få svaret..

Jeg har læst om at baby godt kan blive urolig ved brystet og hive i det under et appetitspring, og det gælder bare om at lægge hende til igen og igen.. Det er super hårdt, når du er i det, men det bliver bedre.... TRO mig!!!

Knus fra Majbrit, der lige har været der med Peter på 5½ mdr!!! Og som stadig ammer..... JUBIIII...

Anmeld

12. marts 2011

celkt

det kan være fordi hun har mavekneb, hvis hun sluger luft. Prøv at bøvse hende af, og læg hende så til igen. Men det kan også være fordi det er ved at være tomt, og hun er mere sulten, så er du også nødt til at blive ved at lægge hende til, så din krop kan hæve produktionen. Det er træls, men vist meget normalt i perioder, jeg har i hvert fald oplevet det med alle mine tre, og har de samme problemer med min ida på 9 uger...

Anmeld

12. marts 2011

blomst84

Det gør min lille pige også, her er det fordi der som regl sidder en bøvs i vejen eller også fordi hun er mæt... Så når hun slipper og skriger går jeg rundt med hende indtil hun får bøvset og kan få ro i maven troede også i starten at det var fordi hun var mere sulten, eller havde ondt.. Håber det kunne hjælpe...

Anmeld

13. marts 2011

mortilnoahogmelina

Det gjorder min søn os , og ja jeg er nåede frem til at det er fordi han ikk bliver mæt , og der ikk er mere i brystet . 

Som skrevet til dig i PB . 

Men du får et stort fra mig . jeg kender udemærket din situation . 

Anmeld

13. marts 2011

Tulle28

milopilo skriver:

Ja så er jeg her lige igen med endnu et amme spørgsmål..
Men når vores datter ligger og sutter begynder hun nogengange at vride sig helt vildt, skære ansigter, og trække hovedet tilbage så hun hiver helt vildt i brystet - av!!!  hun slipper og græder og lige så snart hun får brystet i munden igen stopper hun med at græde.. ligger så lige lidt, men begynder så vride sig igen..
Hvorfor gør hun det? Får hun ikke nok eller har hun ondt? årh synes det sååå svært at tyde hendes signaler...

Igen vil jeg lige slå et slag for www.ammenet.dk  Og så er der iøvrigt også en ammerådgiver herinde - ved ikke om du ved det. Du finder hende under Rådgivning.

Det kan være din mælk løber lidt langsomt, så hun bliver utålmodig? Det kan også være at hun egentlig er mæt, men bare gerne vil hyggesutte lidt - og så bliver sur over at der kommer mælk? Det er så svært i starten, men tag det roligt, lige pludselig finder I melodien og så er amning en leg. Man er bare så bange for at de ikke får nok, ikke tager rigtig fat, sluger luft osv. osv. osv....

Anmeld

13. marts 2011

Lolli

Nogle gode svar du har fået - ville have skrevet det samme.

Ville bare lige fortælle at jeg også har været der. Passer meget godt med alderen. Jeg tog hende op og vuggede lidt og lagde hnede til igen, så var der ro. Det kunne ske mange gange under samme amning. Det går over igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.