Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... af den berømte 'blemand' i telefonen... skummel fætter...
gudskelov har jeg hemmeligt nummer, så selvom han har fundet mit nummer på gul og gratis, kan han da ikke finde min adresse...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej, hvor uhyggeligt... Hvad sagde han?
celkt skriver: ... af den berømte 'blemand' i telefonen... skummel fætter... gudskelov har jeg hemmeligt nummer, så selvom han har fundet mit nummer på gul og gratis, kan han da ikke finde min adresse...
Lyder klamt hvem er han... og hvad sagde han???
Majbritt
twinboys skriver: Lyder klamt hvem er han... og hvad sagde han??? Majbritt
Det er en væmmelig klammo der ringer til folk fra f.eks gul og gratis hvis de sælger baby ting, ble spande m.m så ringer han og vil have brugte bleer og genere/truer folk!
Enayia skriver: Det er en væmmelig klammo der ringer til folk fra f.eks gul og gratis hvis de sælger baby ting, ble spande m.m så ringer han og vil have brugte bleer og genere/truer folk!
Føj hvor klamt
han har haft ringet til vores legestue:0( så den har skiftet nr nu... alle DPérene havde ham i røret
twinboys skriver: Føj hvor klamt
Ja det er fanme sygt. Håber snart de fanger den idiot
Ni-ko-li-ne skriver: han har haft ringet til vores legestue:0( så den har skiftet nr nu... alle DPérene havde ham i røret
Ej come one? Det er fanme stygt! Må sgu da være muligt at opspore den syge stodder!!!!!
Enayia skriver: Ja det er fanme sygt. Håber snart de fanger den idiot
føj føj... ja snup ham
Enayia skriver: Ej come one? Det er fanme stygt! Må sgu da være muligt at opspore den syge stodder!!!!!
ja pyha.... sikke en idiot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128