Ihh en dag med super fede tilbud:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

ChatH

Idag drog manden min og alle vores unger til Ikea Taastrup.

Vi skulle have nogen lamper til ungernes værelser som kan være tændt om natten så de kan finde ind til os, men som det altid gør i ikea bliver det til lidt mere

Så idag blev det til 2 pudebetræk til sofapuderne,

en emalje kande i rodebutikken, en stempelkande fra rodebutikken, nogen duftlys, en knage til køkkenet til vores opvaskebørste og karklud, 4 dåser og nogen hylder til vores walk in, så fedt.

alt dette for den nette sum af 400kr. I LOVE IKEA!

efterfølgende var vi i den store babysam der ligger derude også, hvor vi fordi jeg er så stædig og ikke mente det kunne være rigtig de kun havde sat drengemodellen fra levis skoene ned med 40% fik et par kondi sko til pigerne med 40% på begge par! SÅ FEDT!!!

billeder af alle vores kup!

og et enkelt af mine store piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

sarahb

ihhh hvor dejligt.. Det er da nogle skønne skønne ting, og rigtig billigt...
Jeg har også lige været ude, det var så tøj og sko og tørklæder.. WEEE..

Anmeld

12. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

ihhh hvor dejligt.. Det er da nogle skønne skønne ting, og rigtig billigt...
Jeg har også lige været ude, det var så tøj og sko og tørklæder.. WEEE..

åhh lad mig se hvad du har købt jeg er så glad for det jeg fik købt sammen med dig og vil bare have mere

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

åhh lad mig se hvad du har købt jeg er så glad for det jeg fik købt sammen med dig og vil bare have mere

Det gør vi da bare igen søde.. Så du kan få mere, bare sig til når du gerne vil bruge penge igen
Her er det der kom med hjem i dag.
De 2 første billeder er den samme skønne tunika og den 3 er den kjole jeg havde på på datenight bare i sort. Og så en tunika/skjorte og ja sko og tørklæder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2011

ChatH

sarahb skriver:

Det gør vi da bare igen søde.. Så du kan få mere, bare sig til når du gerne vil bruge penge igen
Her er det der kom med hjem i dag.
De 2 første billeder er den samme skønne tunika og den 3 er den kjole jeg havde på på datenight bare i sort. Og så en tunika/skjorte og ja sko og tørklæder.

DU ER HOT!! de der tunika hvor er de fra.. Jeg er hoved kuls forelsket

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

CVVE skriver:

DU ER HOT!! de der tunika hvor er de fra.. Jeg er hoved kuls forelsket

de er fra der hvor jeg arbejder de er sååååå LÆKRE siger jeg dig. Og der er en anden også vi bliver nøøøød til at have... Den køber jeg på tirsdag i creme og brun.
De er sååå smukke, det er helt vildt.

Anmeld

12. marts 2011

anna-jonas

Fniser................fra en shop'aholic til en anden.............

Fede ting, alt sammen....................især de sko fra Levis...........hvad måtte du slippe??

Jeg har også shoppet lidt i dag...................2 stk tunika'er i SORT!!! Jeg ligner sgu' snart en sørgende enke, når jeg sådan futter rundt.

Anmeld

12. marts 2011

ChatH

anna-jonas skriver:

Fede ting, alt sammen....................især de sko fra Levis...........hvad måtte du slippe??

Jeg har også shoppet lidt i dag...................2 stk tunika'er i SORT!!! Jeg ligner sgu' snart en sørgende enke, når jeg sådan futter rundt.

skoene kostede 379.95 og så 40% på det kan vi jo lide

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

På med dem og kom med nogle billeder.. Vi må ha en shoppe tråd..

Anmeld

12. marts 2011

anna-jonas

Jaaaaaaa.............we like!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.