Hvad synes I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg har givet min kæreste et hotelophold 2 dage i fødselsdags gave. Tanken var at vi skulle i tivoli og bare have en rigtigt kæreste weekend, hvilket vi aldrig har prøvet i de 3 år vi har været sammen. Da vi fik det sagde nej hvor fedt og har ikke snakket om det siden, han havde fødselsdag den 8 marts.

Nu i onsdags fik han en håndbold billet af sin lillebror til en kamp om 14 dage, han har ikke snakket om andet end det var en fed gave og ih hvor jeg glæder mig.... Han har fortalt alle han har fået den billet men ikke om den gave han har fået af mig. Je ghar virkelig tænkt over hjavd jeg skulle give ham da jeg gerne ville give ham en gave der ville give os en oplevelse sammen og han virker bare ligeglad...

Er jeg sippet eller?? Andre der har prøvet deres kæreste har reageret sådan på en gave??

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Lone Jakobsen

æv hvor jeg føler med dig

du har fundet på den her gave du bare synes er noget helt specielt...og så virker din kæreste næsten ligeglad.

desværre kender jeg det godt.... jeg elsker små søde bøger, sjove bøger, kærlige bøger med søde titler...og da min mand også læser rigtigt meget... ville jeg tro at det var lige noget for ham... men nej. han takker kærligt for gaven... kigger pligtskyldigt i den...og lader den så ligge på hylden.

lidt trøst er der dog at hente i ordsproget "det er tanken der tæller" for jeg er sikker på at i nok skal få en helt fantastisk weekend....og jeg er sikker på han er taknemmelig for gaven... selv om han ikke formår at udtrykke det.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

æv hvor jeg føler med dig

du har fundet på den her gave du bare synes er noget helt specielt...og så virker din kæreste næsten ligeglad.

desværre kender jeg det godt.... jeg elsker små søde bøger, sjove bøger, kærlige bøger med søde titler...og da min mand også læser rigtigt meget... ville jeg tro at det var lige noget for ham... men nej. han takker kærligt for gaven... kigger pligtskyldigt i den...og lader den så ligge på hylden.

lidt trøst er der dog at hente i ordsproget "det er tanken der tæller" for jeg er sikker på at i nok skal få en helt fantastisk weekend....og jeg er sikker på han er taknemmelig for gaven... selv om han ikke formår at udtrykke det.

Håber jeg også vi gør er bare så skuffet ove rhan ikke snakker om det men snakker om den skide håndbold kamp til alle... Er så svært at blive klog på de mænd....

Anmeld

12. marts 2011

twinboys

Hvorfor snakker du ikke med ham om det...??? Det ville jeg da have gjort...

Håber i kommer afsted på en dejlig weekend

Majbritt

Anmeld

12. marts 2011

Frøken J.

Uha undskyld, men ja. Jeg synes du er lidt sippet Det er da en typisk mandeting. Han har jo fortalt DIG hvor glad han er for gaven og hvor meget han glæder sig, men det er alt andet lige mere naturligt for mange (ikke alle fyre) at fortælle om den her fede kamp han skal til, end at fortælle vidt og bredt om en kommende romantisk weekend. Det synes jeg er helt ok. Jeg tror faktisk jeg ville synes det var lidt spøjst hvis min kæreste fortalte vidt og bredt om det romantiske i forhold til kampen. Det andet er jo "sejere" set i mandeøjne, sådan er det. Er det ikke ligemeget om andre ved han glæder sig, så længe DU ved, at han er glad? Han er jo ikke utaknemmelig, og har givet udtryk for sin glæde overfor dig.

Så ja, lidt sippet synes jeg

Anmeld

15. marts 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har givet min kæreste et hotelophold 2 dage i fødselsdags gave. Tanken var at vi skulle i tivoli og bare have en rigtigt kæreste weekend, hvilket vi aldrig har prøvet i de 3 år vi har været sammen. Da vi fik det sagde nej hvor fedt og har ikke snakket om det siden, han havde fødselsdag den 8 marts.

Nu i onsdags fik han en håndbold billet af sin lillebror til en kamp om 14 dage, han har ikke snakket om andet end det var en fed gave og ih hvor jeg glæder mig.... Han har fortalt alle han har fået den billet men ikke om den gave han har fået af mig. Je ghar virkelig tænkt over hjavd jeg skulle give ham da jeg gerne ville give ham en gave der ville give os en oplevelse sammen og han virker bare ligeglad...

Er jeg sippet eller?? Andre der har prøvet deres kæreste har reageret sådan på en gave??

Knus 

Jeg synes, at det er helt oplagt, at din gave er en gave til JER/DIG og ikke til ham - forstået på den måde, at DU synes, at det kunne være hyggeligt med en kæresteweekend og hygge (det er helt naturligt for os kvinder).....men sådan er mænd ikke indrettet. Det kan godt være, at det ikke er så sjovt at høre, men jeg tror helt ærligt, at han er mest til en hyggetur med gutterne i stedet for en hygge-nusse-tur (som i vel og mærke aldrig har været på, - hvis det var noget, der faldt jer naturligt, så havde I nok være afsted flere gange). Han elsker dig ikke mindre af den grund, og han vil da sikkert også nyde at være på kæresteweekend - men bare ikke på samme måde, som han nyder at være sammen med vennerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.