Anonym skriver:
Jeg har givet min kæreste et hotelophold 2 dage i fødselsdags gave. Tanken var at vi skulle i tivoli og bare have en rigtigt kæreste weekend, hvilket vi aldrig har prøvet i de 3 år vi har været sammen. Da vi fik det sagde nej hvor fedt og har ikke snakket om det siden, han havde fødselsdag den 8 marts.
Nu i onsdags fik han en håndbold billet af sin lillebror til en kamp om 14 dage, han har ikke snakket om andet end det var en fed gave og ih hvor jeg glæder mig.... Han har fortalt alle han har fået den billet men ikke om den gave han har fået af mig. Je ghar virkelig tænkt over hjavd jeg skulle give ham da jeg gerne ville give ham en gave der ville give os en oplevelse sammen og han virker bare ligeglad...
Er jeg sippet eller?? Andre der har prøvet deres kæreste har reageret sådan på en gave??
Knus
Jeg synes, at det er helt oplagt, at din gave er en gave til JER/DIG og ikke til ham - forstået på den måde, at DU synes, at det kunne være hyggeligt med en kæresteweekend og hygge (det er helt naturligt for os kvinder).....men sådan er mænd ikke indrettet. Det kan godt være, at det ikke er så sjovt at høre, men jeg tror helt ærligt, at han er mest til en hyggetur med gutterne i stedet for en hygge-nusse-tur (som i vel og mærke aldrig har været på, - hvis det var noget, der faldt jer naturligt, så havde I nok være afsted flere gange). Han elsker dig ikke mindre af den grund, og han vil da sikkert også nyde at være på kæresteweekend - men bare ikke på samme måde, som han nyder at være sammen med vennerne.
Anmeld