Fennikel the mod mavekneb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.609 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

grønbæk

Er der nogen der har erfaringer med at drikke fennikel the og dermed få det igennem til den lille i modermælken? Det skulle være godt mod mavekneb.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

BechHannibal

Altså jeg begyndte med det for tre dage siden, og hun har ikke SÅ ondt i maven mere. Om det er the 'en eller fordi jeg er stoppet med D-dråber det ved jeg ikke

Anmeld

16. marts 2011

grønbæk

Jeg er selv gået igang, men synes ikke der er en virkninng at spore endnu.

Anmeld

16. marts 2011

Fenris

grønbæk skriver:

Er der nogen der har erfaringer med at drikke fennikel the og dermed få det igennem til den lille i modermælken? Det skulle være godt mod mavekneb.

ved ikke omkring amning, men ved at fennikel i sig selv er et udrensende middel som mange "detox tea" indeholder

Anmeld

17. marts 2011

Angelspot

BechHannibal skriver:

Altså jeg begyndte med det for tre dage siden, og hun har ikke SÅ ondt i maven mere. Om det er the 'en eller fordi jeg er stoppet med D-dråber det ved jeg ikke

Kan D-dråberne give den lille mavekneb??

Vi har haft lidt søvn problemer med Oliver og det passer med at det er en uge siden vi begyndte med dråberne.

Anmeld

17. marts 2011

BechHannibal

Angelspot skriver:

Vi har haft lidt søvn problemer med Oliver og det passer med at det er en uge siden vi begyndte med dråberne.

Nogle børn har det svært med dem. Hun har stadig mave problemer vores lille, så vi har ikke fundet løsningen endnu. Syndhedsplejesken mener også det kan være hun spænder i nakken og det har en eller anden sammenhæng med maven. Så derfor vælger vi nu at tage hende med til et helse center så hun kan få en form for massage. Så håber vi det hjælper

Der er ikke noget værre end at vide ens baby har ondt i maven og man intet kan gøre. Hver gang hun skal af med en prut spænder hun helt vild og ''piver'' nogle dage græder hun så meget

Så håber også for jer i finder en løsning

Anmeld

17. marts 2011

sandratobias

Angelspot skriver:

Ved oz blev det værre efter hun begyndte at få dråberne... 
Ved ikk om det har noget med det at gøre men det er nu 3. dag hu ikk har lavet i den kære ble, kun en masse prutter...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.