Hjælp vores nye komfur bliver varm udenpå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.337 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

christinak

Vi har lige købt nyt fritstående komfur i stål og det blir altså rigtig varm ovenpå ovnen og front for oven og siderne, er der andre der har oplevet det? Kan først få fat på producenten mandag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Isabella_mor

christinak skriver:

Vi har lige købt nyt fritstående komfur i stål og det blir altså rigtig varm ovenpå ovnen og front for oven og siderne, er der andre der har oplevet det? Kan først få fat på producenten mandag.

hvis det ikke er en ovn hvor der disideret står at den IKKE bliver varm. at der er afkølende front eller hvad det hedder, så skulle det være meget normalt at den bliver det.. 

Anmeld

12. marts 2011

christinak

isabellamor skriver:

hvis det ikke er en ovn hvor der disideret står at den IKKE bliver varm. at der er afkølende front eller hvad det hedder, så skulle det være meget normalt at den bliver det.. 

Træls der står kun at lågen kan blive varmt men ikke at det andet blir så varmt

Anmeld

12. marts 2011

Isabella_mor

christinak skriver:

Træls der står kun at lågen kan blive varmt men ikke at det andet blir så varmt

hvad er den lavet af.. altså hvordan ser den ud.. hvis det er metal det hele så bliver ALT varmt. vi har også en ovn der bliver ULTRA varm, det er godtnok også gas men det burde være underordnet.. sårn noget lort. i må nok hellere kontakte forhandleren. og producenten også.. for så skal i da have en anden hvis den er mega varm.

Anmeld

12. marts 2011

christinak

isabellamor skriver:

hvad er den lavet af.. altså hvordan ser den ud.. hvis det er metal det hele så bliver ALT varmt. vi har også en ovn der bliver ULTRA varm, det er godtnok også gas men det burde være underordnet.. sårn noget lort. i må nok hellere kontakte forhandleren. og producenten også.. for så skal i da have en anden hvis den er mega varm.

Det er nemlig stål det hele så det meste blir varmt det er rigtig træls, må hellere ringe til butikken på mandag og hører hvad jeg gør. Tak for svar

Anmeld

12. marts 2011

Lone Jakobsen

æv noget møg. jeg ville også kontakte forhandler... for det er sørme ikke smart.

det sagt så har jeg selv et komfur som også bliver rigtigt varmt udenpå.... og det duer simpelthen ikke for mig.... så det står på "udskifte listen" når jeg får råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.