Hvorfor er DU en god kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

ekzunz

Jeg skal til coach i eftermiddag, og jeg har fået lektier for. Jeg skal komme med 10 ting der gør mig til en god kæreste.

Indtil videre er jeg kommet frem til følgende:

1: Sød
2: Rar
3: God mod dyr

Kan i ikke lige fortælle mig hvorfor i er gode kærester - måske der er lidt jeg kan bruge.

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

lonemus

troværdig, ærlig, kærlig, god ven, omsorgsfuld, er altid glad med smittende humør, humoristisk, en god lytter.....

Håber du kunne bruge lidt :)

Lone

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Ja her er lidt...

Romantisk
Fræk i sengen:$
Kærlig
Omsorgsfuld
Sød
Hjælpsom
Ærlig
Trofast
Venlig
Smilende
Lyttende
Snaksalig

Håber at du kan bruge disse ord til noget...

Fortæl lige hvad det går ud på... Lyder da spændende...

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Lullaby

Kærlig
Lyttende
Omsorgsfuld
Støttende
Inititativtager :D

Anmeld

11. oktober 2008

quar20

Jeg er en go kæreste fordi:

Jeg giver mig tid til at forstå og lytte

Jeg prøver at stille mig ind i hans verden så godt jeg kan så vi har noget at snakke om.

Selvom det ikke interesserer mig viser jeg mig gerne til biltræf hvis det er det manden ønsker. Han stiller jo også op i Babysam selvom det ikke er noget for ham.

Jeg er ærlig, fordi jeg forventer han også er det over for mig og intet forhold kommer nogen steder hvis man ikke er ærlig.

Kærlig : over for ham og hans familie selvom det ikke altid er nemt..! Men jeg ved hvis jeg sagde min ærlige mening ville det skade mere end det skulle gøre godt for mig selv...

Her er lidt hvis du kan bruge det..

Anmeld

11. oktober 2008

Fam. Madsen

jeg spurgte lige min mand hvorfor jeg er en god kærste og han sagde

kærlig
ærlig
lyttende
og fordi jeg er der når han har brug for det
jeg sætter hans behov før mit eget.
også siger han fordi jeg er god i sengen:$

Anmeld

11. oktober 2008

ekzunz

Jeg siger tusind tak for jeres input! Min selvtillid er ikke så god, og da jeg spurgte min kæreste var det eneste han kunne komme på at jeg havde et godt overblik mht. børnene.:>(

Min liste kom til at se sådan her ud:
Ærlig
Positiv
Er åben for andre ting/personer/muligheder
Omsorgsfuld
God til at tage initiativ
Lyttende
Snakkende
Kærlig
Glad
Godt overblik (min kærestes...)

Det er noget med at hvis jeg går fra min kæreste, så skal jeg ikke finde en ny, men være min egen kæreste...sådan forstået at de ting jeg søger i en kæreste kan jeg finde i mig selv - eller noget i den retning...
Det er sidste gang, og jeg er ikke helt sikker på at jeg har fået det ud af det som jeg har håbet på, men det vil fremtiden jo vise. Jeg er ihvertfald blevet meget klogere på mig selv og hvorfor jeg reagerer som jeg gør osv, og med det i mente vil jeg jo nok træffe nogle andre beslutninger i fremtiden - så måske det alligevel har virket...(?)

Anmeld

11. oktober 2008

MorCamilla

Jeg er en go kæreste fordi jeg elsker min kæreste og nyder hans selskab.. Lytter når han har brug for det og forsvinder når han gerne vil have lidt ro...

Anmeld

11. oktober 2008

ekzunz

MorCamilla skriver:

Jeg er en go kæreste fordi jeg elsker min kæreste og nyder hans selskab.. Lytter når han har brug for det og forsvinder når han gerne vil have lidt ro...

Ja - så kort og præcist kan det jo også beskrives. Kan lige forestille mig at der er nogle mænd der er misundelige over det med roen.....:-)

Da jeg ankom idag skulle jeg så også skrive 10 ting som jeg ønsker af en kæreste, og det endte jo med stort set at være de samme ting som jeg selv synes jeg har at byde på.....Det var også fint, men da jeg så skulle skrive 5 ting jeg ikke ville ha' i et parforhold og 5 ting som jeg ønsker i et parforhold - og så sætte kryds ved de ting som jeg så har i mit parforhold, så var resultatet ikke så godt.....jeg kunne kun sætte kryds ved 2 ting af dem som jeg ikke ønsker.....det gav stof til eftertanke!!!!

Tak for svaret.

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

Hmm...jeg kan fortælle dig hvorfor jeg ikke var...og så er det vel egentlig bare det omvendte af hvad jeg gjorde som er en god kæreste...-griner-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.