Legokage og kagedame :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

LISBETH:-)

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

anjada

Flot legokage

Hvordan former du legoklodserne? Jeg har en Legonørd, som vil blive helt vild med sådan en sej kage

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Hi hi... Hvad betyder sådan en hånd?

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

anjada skriver:

Flot legokage

Hvordan former du legoklodserne? Jeg har en Legonørd, som vil blive helt vild med sådan en sej kage

Jeg har verdens sejeste mand, der har lavet custom silikone forme til mig. jeg har ikke selv ledt efter andre. Men silikonen er så detaljeret at man kan se selv små ridser og det mikro stempel hvor det står Lego på dutterne.. Vildt.

Anmeld

14. marts 2011

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Hi hi... Hvad betyder sådan en hånd?

Fnis - den betyder: Jeg er træt og doven, så jeg orker ikke og skrive noget, men dine kager er flotte

Anmeld

14. marts 2011

Zafir

lisbeth2910 skriver:

Fnis - den betyder: Jeg er træt og doven, så jeg orker ikke og skrive noget, men dine kager er flotte

hihi... ok tak

Anmeld

15. marts 2011

MoarTNoah

Zafir skriver:

Jeg har verdens sejeste mand, der har lavet custom silikone forme til mig. jeg har ikke selv ledt efter andre. Men silikonen er så detaljeret at man kan se selv små ridser og det mikro stempel hvor det står Lego på dutterne.. Vildt.

en opskrift på det silikone halløj og en trin for trin TAK! Det kan da umuligt kun være dig der skal kunne have custom made silikone-forme

Anmeld

16. marts 2011

mulle7430

den er da kanon sej lego kagen hvordan pokker har du lavet kloserne  synes det ser så svær ud ..smiler

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

MoarTNoah skriver:

en opskrift på det silikone halløj og en trin for trin TAK! Det kan da umuligt kun være dig der skal kunne have custom made silikone-forme

Jeg tror ærlig talt ikke at det er en ting som jeg bare lige kan forklare hvordan man laver silikone forme. Det er jo min Tom der gør det. Det er 2 slags kemikalier han blander sammen også bygger han grundformen, som er negativ også støber han en positiv over det. Men han kan sikkert bestikkes til at lave flere. Materialet er ikke helt billigt. Men ikke rasende dyrt.

Og jeg har ikke lavet trin for trin på den kage. det er bare en hel normal kage kan man sige...  Bare med lidt blocks rundt omkring.

Anmeld

16. marts 2011

Zafir

mulle7430 skriver:

den er da kanon sej lego kagen hvordan pokker har du lavet kloserne  synes det ser så svær ud ..smiler

Min mand  har lavet silikoneforme til mig. Så legoklodserne er lavet i form.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.