Tusind tak chatarina!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

ChatH

anna-jonas skriver:

Jeg siger også tak til Chatarina.................fik også lige en skøn pakke i dag. Anna var vildt benovet.............og er helt solgt til nederdelen med sølvtern..............."det er jo en slags prinsessekjole" sagde hun.

Sikke en sød gestus Chatarina..................den er værdsat kan du tro.

Godt hun blev glad

Og det i ikke vil bruge ud med det ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

ChatH

JustAnotherName skriver:

Det er jo helt vildt, Chatarina.
Vi er så mange herinde, der kan drage glæde af dine pigers aflagte tøj.

Jeg har dog endnu ikke modtaget noget. Men tænker at det nok snart er på vej... Du har da modtaget pengene fra mig ikke??

Knus fra mig og mine piger.... Vi GLÆDER os til at se indholdet   

Søde din er der mandag, nåede først ned med den fredag og den er ret stor så det er jo som pakke har smidt lidt ekstra i til kenneth også

Og ja har bare for meget og kan godt lide andre kan bruge det i stedet for det bare ligger eller det til sidst ryger ud så nu er der delt lidt ud denne gang til dem som før har købt af mig

det har i alle brug for engang i mellem

Anmeld

12. marts 2011

anna-jonas

CVVE skriver:

Godt hun blev glad

Og det i ikke vil bruge ud med det ikk??

Det er kun få ting, der ikke faldt i "damens" smag............så det der ikke bruges, gi'r vi til et vennepar, der har en lille pige der også elsker tøj, men det gør moren uheldigvis ikke.

Anmeld

12. marts 2011

JustAnotherName

CVVE skriver:

Søde din er der mandag, nåede først ned med den fredag og den er ret stor så det er jo som pakke har smidt lidt ekstra i til kenneth også

Og ja har bare for meget og kan godt lide andre kan bruge det i stedet for det bare ligger eller det til sidst ryger ud så nu er der delt lidt ud denne gang til dem som før har købt af mig

det har i alle brug for engang i mellem

Du er en skat!

Anmeld

12. marts 2011

oo

jeg melder mig lige i takkekoret - jeg fik en pakke med heldragter igår  og ja, søren bandede og svovlede da han skulle ud og tage imod postbudet og spurgte surt "har du nu købt IGEN?" og så kunne jeg helt ærligt svare "NEJ!" - selvom det ikke var såååå overbevisende da jeg åbnede pakken

Anmeld

12. marts 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

jeg melder mig lige i takkekoret - jeg fik en pakke med heldragter igår  og ja, søren bandede og svovlede da han skulle ud og tage imod postbudet og spurgte surt "har du nu købt IGEN?" og så kunne jeg helt ærligt svare "NEJ!" - selvom det ikke var såååå overbevisende da jeg åbnede pakken

jeg vil gerne skrive et kort til SØren næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.