endelig 4mdr..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Fam. Madsen

hejm alle..

jeg er lige nysgerri efter og høre hvad jeres barn/børn vejet da de var 4mdr.

har lige haft besøg af sp idag og aldrig har min lille dreng fået så meget ros. hun sagde at han var en utrolig dygtig dreng og en utrolig dejlig dreng, han kan selv tage legtøj kom det i munden , han løfter hovdet når han ligger på ryggen, han løfter hovdet og sætter benen under maven når han ligger på maven, han triller fra mave til ryg og forsøger at komme om på maven igen, også pluder ´han utrolig meget.

også fik mor jo lige afvide at hun er en god mor og at hun ikke skal være bekymret for han har det godt..:D:D

min søn vejer 5750gram og er 62cm lang. så han er en lille men dejlig dren:D:D

hilsen en utrolig stolt mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

twinboys

Åhhh hvor dejligt...

Tillykke super-mor

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Fam. Madsen

twinboys skriver:

Åhhh hvor dejligt...

Tillykke super-mor

Majbritt(H)

tudsind tak..

det varmer altså og høre sådan noget...:D

(H)sandra

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Familien Madsen skriver:

twinboys skriver:

Åhhh hvor dejligt...

Tillykke super-mor

Majbritt(H)

tudsind tak..

(H)sandra

Det er nemlig rigtigt og man vokser en hel meter...

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Fam. Madsen

twinboys skriver:

Familien Madsen skriver:

twinboys skriver:

Åhhh hvor dejligt...

Tillykke super-mor

Majbritt(H)

tudsind tak..

(H)sandra

Majbritt(H)

ja det gør man.. og man bliver mere sikker på sig selv, jeg gør i hverfald.

men det er nok også fordi jeg får hele tid afvide når der er nogen der ser mi søn "han er GODT nok lille, hvad giver du ham og spise" også bliver jeg sådan lidt ked af det, så når der så er nogen der siger at det er det helt rigtig du gør og du er en god mor, så bliver jeg mere sikker på mig selv:D

men man kan jo også se på de billeder du har dine dejlige drenge at du er en god mor:D:D

(H)sandra

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Familien Madsen skriver:

twinboys skriver:

Familien Madsen skriver:

twinboys skriver:

Åhhh hvor dejligt...

Tillykke super-mor

Majbritt(H)

tudsind tak..

(H)sandra

Majbritt(H)

men det er nok også fordi jeg får hele tid afvide når der er nogen der ser mi søn "han er GODT nok lille, hvad giver du ham og spise" også bliver jeg sådan lidt ked af det, så når der så er nogen der siger at det er det helt rigtig du gør og du er en god mor, så bliver jeg mere sikker på mig selv:D

men man kan jo også se på de billeder du har dine dejlige drenge at du er en god mor:D:D

(H)sandra

Åhhh tusind tak søde... Kender også det med at folk har spurgt mig, er de ikke meget små og jeg plejer bare sige at jeg er da heller ikke lige så høj som min mand og heldigvis er man jo forskellige...

Gider ikke forklare hver gang...

Vi gør det på forskellige måder og gør det bedste for sine børn...

Majbritt(H)

Anmeld

11. oktober 2008

Fam. Madsen

twinboys skriver:

Familien Madsen skriver:

twinboys skriver:

Familien Madsen skriver:

twinboys skriver:

Åhhh hvor dejligt...

Tillykke super-mor

Majbritt(H)

tudsind tak..

(H)sandra

Majbritt(H)

(H)sandra

Åhhh tusind tak søde... Kender også det med at folk har spurgt mig, er de ikke meget små og jeg plejer bare sige at jeg er da heller ikke lige så høj som min mand og heldigvis er man jo forskellige...

Gider ikke forklare hver gang...

Vi gør det på forskellige måder og gør det bedste for sine børn...

Majbritt(H)

du kunne ikke sige det beder:D:D

jeg er også begyndt at give dem igen, for som du siger der er ikke to der er ens.. og min søn vokser som han skal:D han tager på og bliver længer for hver gang....

også længer han ikke græder og er ulykkelig hele tiden så har jeg det godt...:D:D

åhh jeg elsker min søns smil og latter. den lyd kan man bare ikke blive træt af:D

(H)sandra

Anmeld

11. oktober 2008

A.

ja men tillykke med 4 mdr:D
min lille pus er jo også 4mdr;) mathinus vejer 8000kg og er 68 cm langt...

Anmeld

11. oktober 2008

mortil(nichlasogmathias)

tilltkke med de fire mdr. min lille nichlas vijer 7,5 kg. han er en stor dreng. han er kommet godt efter det, han vejede kun 2790g da han blev født:)

Anmeld

11. oktober 2008

Becks

Familien Madsen skriver:

hejm alle..

jeg er lige nysgerri efter og høre hvad jeres barn/børn vejet da de var 4mdr.

har lige haft besøg af sp idag og aldrig har min lille dreng fået så meget ros. hun sagde at han var en utrolig dygtig dreng og en utrolig dejlig dreng, han kan selv tage legtøj kom det i munden , han løfter hovdet når han ligger på ryggen, han løfter hovdet og sætter benen under maven når han ligger på maven, han triller fra mave til ryg og forsøger at komme om på maven igen, også pluder ´han utrolig meget.

også fik mor jo lige afvide at hun er en god mor og at hun ikke skal være bekymret for han har det godt..:D:D

min søn vejer 5750gram og er 62cm lang. så han er en lille men dejlig dren:D:D

hilsen en utrolig stolt mor

Hej søde...

Hvor må det være dejligt og få afvide...
Og sikken et dejligt indlæg, man bliver helt glad :)(L)

Tænker lidt, at dem der spørger dig om han ikke er lidt lille og hvad han får at spise, de må da tænke sig lidt om inden de spørger, for det er da klart at de vil gå ind og ramme moderen... Så længe dit lille pus er sundt og raskt, er glad, opmærksom, smilende og aktiv så er han lige som han skal være :D

Super godt gået Super-mor (H)

Knus (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.