Emmaljunga klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
31. marts 2011

mth1987

byd sælges billigt for hurtig handel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kristine

Hej, jeg kunne være meget intereseret, bor du på sjælland, så man kan komme forbi og se den, hvis den da stadig er til salg

Anmeld

6. april 2011

mth1987

Kristine skriver:

Hej, jeg kunne være meget intereseret, bor du på sjælland, så man kan komme forbi og se den, hvis den da stadig er til salg

Jep jeg bor i Sorø Hvad tænker du af pris?

Anmeld

6. april 2011

Kristine

mth1987 skriver:

Jep jeg bor i Sorø Hvad tænker du af pris?

Uhhh, jeg synes det er svært når man ikke har set den "life", men hvor hvis den sælges billigt nok, er jeg parat til at tage den med mig asap. Jeg tænker umiddelbart 1000 - 1500, men igen jeg har jo ikke set den

Anmeld

6. april 2011

mth1987

Kristine skriver:

Uhhh, jeg synes det er svært når man ikke har set den "life", men hvor hvis den sælges billigt nok, er jeg parat til at tage den med mig asap. Jeg tænker umiddelbart 1000 - 1500, men igen jeg har jo ikke set den

Det kan jeg sagtens forstå. Du er meget velkommen til et kig og du kan sagtens tage den med dig hvis vi bliver enige om en pris Jeg kan lige høre kæresten ad om han gider kigge på det rust der er. Og så kan jeg godt se om betrækket kan komme af og vasket så den bliver frisk til du kommer

Anmeld

7. april 2011

Kristine

Jeg skal ligetale med min kære mor først, daa hun må lægge ud, jeg vender lige tilbage så snart jeg ved noget, hav lidt tålmodighed med mig, imens håber jeg den stadig er til salg

Anmeld

7. april 2011

Noah08

modellen er ikke en cerox men en scooter, bare lige til info

Anmeld

7. april 2011

mth1987

Kristine skriver:

Jeg skal ligetale med min kære mor først, daa hun må lægge ud, jeg vender lige tilbage så snart jeg ved noget, hav lidt tålmodighed med mig, imens håber jeg den stadig er til salg

Bare du sød at holde mig underettet løbende.

Anmeld

7. april 2011

mth1987

Noah08 skriver:

modellen er ikke en cerox men en scooter, bare lige til info

Tak skal du have. Jeg var ikk helt sikker nemlig og syntes den mindede mest om cerox da jeg sku finde den

Anmeld

3. maj 2011

mth1987

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.