Hjælp !!!!!! med billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Nanastep

Elias<3 skriver:

Det er nællefeber .. Jeg fik det lige efter jeg havde født, og det så præcis sådan ud ! Til lægen med dig

så må jeg en tur til lægen igen hehe !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Nanastep

mamax3 skriver:

Det ligner Helt sikkert Nældefeber i mine øjne. 

Og ja det kløer som en i bare pokker. Der ska du ha nogen antihistaminer (ved ik om de ka fåes når man er gravid) ellers køb Xylokain og smør dig... Det lindre kløen helt vildt.

okaay mange taak

Anmeld

12. marts 2011

KarinaIda

Ku godt ligne nældefeber, det døjer jeg selv en del med.. Dog har jeg ikke haft det i min graviditet endnu, gudske tak og lov for det... Men mine nældefeber fik store plagmager på kroppen til og hæve op, så man lignede noget det var løgn!! Og mit var ikek væskefyldt..

Derimod FNAT som jeg have på mine fingre engang for nogle år siden, det er klær også som en gal, og er små væskefyldte blærer.... Og det ligner sådan lidt som om du bare er blevet stukket afsindig mange gange!!!

Anmeld

12. marts 2011

Moar2011

jeg var os ved lægen her den anden dag , der fik jeg os afvide det var noget nellefeber, og at jeg bare sku gå på apoteket og be efter noget til gravide.. da det fås i håndkøb

godt nok har jeg ikke så  mange røde knopper som dig ..

Anmeld

13. marts 2011

Nanastep

KarinaIda skriver:

Ku godt ligne nældefeber, det døjer jeg selv en del med.. Dog har jeg ikke haft det i min graviditet endnu, gudske tak og lov for det... Men mine nældefeber fik store plagmager på kroppen til og hæve op, så man lignede noget det var løgn!! Og mit var ikek væskefyldt..

Derimod FNAT som jeg have på mine fingre engang for nogle år siden, det er klær også som en gal, og er små væskefyldte blærer.... Og det ligner sådan lidt som om du bare er blevet stukket afsindig mange gange!!!

Var ved vagtlægen igår, og fik nogen piller imos kløe, men skal ringe til min læge imorgen ang blodprøver, så vi er sikker på det ikke er min lever!.. er glad for at blive tjekket for ville jo ikke gå rundt med en leverbetinget kløe!

Anmeld

13. marts 2011

Nanastep

Babyklar skriver:

jeg var os ved lægen her den anden dag , der fik jeg os afvide det var noget nellefeber, og at jeg bare sku gå på apoteket og be efter noget til gravide.. da det fås i håndkøb

godt nok har jeg ikke så  mange røde knopper som dig ..

skal have taget blodprøver imorgen, så må vi se hvad det kan være

Anmeld

13. marts 2011

KarinaIda

Nanastep skriver:

Var ved vagtlægen igår, og fik nogen piller imos kløe, men skal ringe til min læge imorgen ang blodprøver, så vi er sikker på det ikke er min lever!.. er glad for at blive tjekket for ville jo ikke gå rundt med en leverbetinget kløe!

kan jeg så sandelig gidt forstå du ikke vil gå rundt med.... Ja det dejligt lige og blive tjekket.. Hellere en gang for meget end en gang for lidt....

Anmeld

13. marts 2011

Nanastep

KarinaIda skriver:

kan jeg så sandelig gidt forstå du ikke vil gå rundt med.... Ja det dejligt lige og blive tjekket.. Hellere en gang for meget end en gang for lidt....

lige mine ord  -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.