Stikpille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

MIWULA

Så har vi været inde på fødegangen og blive undersøgt så de kunne finde ud af hvordan jeg skulle sættes igang og det endte med jeg stadig har ca 1 cm meget blød livmoderhals tilbage og hun kunne ikk komme op og tage vandet så en stikpille til mig og nu vi hjemme igen og skal så møde derinde igen kl 13.30.

Så nu er jeg meget nys om hvordan det gik med jer der har prøvet det med stikpille og self hvor lang tid før der skete noget.??? Blødte også bagefter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

sarahb

har ikke selv prøvet det, men du skal da lige ha alt muligt held og lykke med fødslen og hele forløbet.. Det bliver fantastisk at du snart har din guldklump i armene..
Min veninde fik stik piller et par gange og der gik 2 dage, og så fik hun veer..

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

sarahb skriver:

har ikke selv prøvet det, men du skal da lige ha alt muligt held og lykke med fødslen og hele forløbet.. Det bliver fantastisk at du snart har din guldklump i armene..
Min veninde fik stik piller et par gange og der gik 2 dage, og så fik hun veer..

Tak skal du ha. puha hun har været en af de uheldige med den pille fik nemlig afvide det ikk var så tit det skete man skulle gå flere dag og som regl havde de fleste født inden for 1 døgn. men man kan jo aldrig vide hvordan jeg skal igennem det. hehe

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

MIWULA skriver:

Tak skal du ha. puha hun har været en af de uheldige med den pille fik nemlig afvide det ikk var så tit det skete man skulle gå flere dag og som regl havde de fleste født inden for 1 døgn. men man kan jo aldrig vide hvordan jeg skal igennem det. hehe

ja hun var mega uheldig.. Håber det sætter gang i din fødsel med det samme..

Held og lykke og nyd fødsel, det er helt fantastisk

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

sarahb skriver:

ja hun var mega uheldig.. Håber det sætter gang i din fødsel med det samme..

Held og lykke og nyd fødsel, det er helt fantastisk

Håber jeg oz. Tusind tak skal du ha.

Anmeld

12. marts 2011

Kindfed

Jeg fik pillen en torsdag morgen, hvor jeg var 1 cm åben. JM var sikker på, at nu skete det, men jeg snød dem, gjorde jeg. Havde småveer resten af dagen, ingenting om natten......... Fik taget vandet fredag morgen, veerne kom for fuld skrue fem minutter efter og fødte på seks timer =)

Jeg er så spændt på at høre, hvordan det hele går

Anmeld

12. marts 2011

Low

MIWULA skriver:

Så har vi været inde på fødegangen og blive undersøgt så de kunne finde ud af hvordan jeg skulle sættes igang og det endte med jeg stadig har ca 1 cm meget blød livmoderhals tilbage og hun kunne ikk komme op og tage vandet så en stikpille til mig og nu vi hjemme igen og skal så møde derinde igen kl 13.30.

Så nu er jeg meget nys om hvordan det gik med jer der har prøvet det med stikpille og self hvor lang tid før der skete noget.??? Blødte også bagefter.

Jeg fik 4 stikpiller pr dag i 2 dage før det virkede rigtigt. Men har læst før at folk bare behøver en og så sætter det det i gang  

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

Kindfed skriver:

Jeg fik pillen en torsdag morgen, hvor jeg var 1 cm åben. JM var sikker på, at nu skete det, men jeg snød dem, gjorde jeg. Havde småveer resten af dagen, ingenting om natten......... Fik taget vandet fredag morgen, veerne kom for fuld skrue fem minutter efter og fødte på seks timer =)

Jeg er så spændt på at høre, hvordan det hele går

Uhh det lyder da ikk helt dårlig hvis det går sån. tihi.

Anmeld

12. marts 2011

MIWULA

Low skriver:

Jeg fik 4 stikpiller pr dag i 2 dage før det virkede rigtigt. Men har læst før at folk bare behøver en og så sætter det det i gang  

Øv øv lyder som om du oz har været 1 af de uheldige.  Håber virkelig ikk jeg er 1 af dem.

Anmeld

12. marts 2011

Sofia24

Så er der baby lige rundt om hjørnet  Spændende!

Jeg fik selv stikpiller et døgn efter mit vand var gået (og der ikke skete noget som helst) - jeg fik den første ved 11-tiden om formiddagen og den næste kl 17 om eftermiddagen - og det eneste der skete var at det nev lidt i ny og næ  Men til forskel fra dig var jeg HELT LUKKET og HELT UMODEN før jeg fik stikpiller, så der er da stor sandsynlighed for at du får veer når som helst!!  Når du på nuværende tidspunkt er modnet "deroppe" ku man da håbe det snart går i gang - det håber jeg for dig

For at gøre min egen historie færdig, så mødte jeg op dagen efter igen (altså nu 2 døgn efter vandafgang) og fik ve-drop! Avs  Men fik jo en vidunderlig søn 12 timer senere...

Kæmpe held og lykke - glæder mig til update!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.