Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver:Ja, så er det i morgen jeg skal have taget billeder, af den søde mand som gerne ville tage billeder af mig...(L)(L)Glæder mig rigtig meget....også til at vise jer det herinde...Knus..
Beck skriver:Eva skriver:Ja, så er det i morgen jeg skal have taget billeder, af den søde mand som gerne ville tage billeder af mig...(L)(L)Glæder mig rigtig meget....også til at vise jer det herinde...Knus..Held og lykke søde...Glæder mig til og se dem(H)knus(H)
twinboys skriver:Eva skriver:Ja, så er det i morgen jeg skal have taget billeder, af den søde mand som gerne ville tage billeder af mig...(L)(L)Glæder mig rigtig meget....også til at vise jer det herinde...Knus..Hvad er det for en mand???Det lyder spændende, glæder mig til at se billederne...Majbritt(H)
Det er en far fra min søns klasse...han er fotograf og skrev til mig at han meget gerne ville lave nogle gode billeder til mig, som jeg kunne bruge til mit profilbillede herinde, på fb osv.Han mente jeg var en smuk pige og det ville han gerne vise med nogle gode billeder.Han er en rigtig flink mand og har taget mange flotte billeder...så jeg glæder mig rigtig meget, til at se hvad han kan få ud af mig...Knus..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128