Nogen der kender til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2008

tascia

Eva skriver:

tascia skriver:

nej det syntes jeg nu ikke, eller jeg ser det hvertfalde ikke som et vægttab som hvis man "bare" var overvægtig, det tror jeg kræver lidt mere af ens vilje...

var det til at forstå?? (er ved at være træt)

//Natascia

Nej, det har du ret i....de kilo ryger som regel også let...:)

men inden du går under kniven, tror du så ikke at lidt træning ville kunne hjælpe dig noget af vejen?

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Honningblomst

tascia skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

nej det syntes jeg nu ikke, eller jeg ser det hvertfalde ikke som et vægttab som hvis man "bare" var overvægtig, det tror jeg kræver lidt mere af ens vilje...

var det til at forstå?? (er ved at være træt)

//Natascia

Nej, det har du ret i....de kilo ryger som regel også let...:)

men inden du går under kniven, tror du så ikke at lidt træning ville kunne hjælpe dig noget af vejen?

//Natascia

nej-griner- det ved jeg det ikke ville...;)

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

tascia skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

desværre nej, men jeg mindes at jeg så et program hvo de anbefalde at man ikke tog til udlandet, da det kan være en belastning for sårene med flyvetur etc. og personligt så tror jeg ikke jeg ville være tryg ved det...

og for så lige at modsige mig selv, så skulle der vist være nogle på den anden side af sunde som både var billigere og gode!

du må søge lidt på nettet ;)

//Natascia

Takker...:) ja, må søge lidt rundt omkring, er bare en KÆMPE verden...:$

ja det er det...!

hvis jeg ikke helt tager fejl er der faktisk en hjemmeside der hedder noget med www.kosmetiskguide.dk eller i den stil, den kunne måske hjælpe dig på vej

//Natascia

Det var et super link du der gav mig...har fundet sted hvor jeg skal forskønnes...

Anmeld

11. oktober 2008

tascia

Eva skriver:

tascia skriver:

Eva skriver:

tascia skriver:

desværre nej, men jeg mindes at jeg så et program hvo de anbefalde at man ikke tog til udlandet, da det kan være en belastning for sårene med flyvetur etc. og personligt så tror jeg ikke jeg ville være tryg ved det...

og for så lige at modsige mig selv, så skulle der vist være nogle på den anden side af sunde som både var billigere og gode!

du må søge lidt på nettet ;)

//Natascia

Takker...:) ja, må søge lidt rundt omkring, er bare en KÆMPE verden...:$

ja det er det...!

hvis jeg ikke helt tager fejl er der faktisk en hjemmeside der hedder noget med www.kosmetiskguide.dk eller i den stil, den kunne måske hjælpe dig på vej

//Natascia

Det var et super link du der gav mig...har fundet sted hvor jeg skal forskønnes...

kanon, godt jeg kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.