er det her normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

har haft store smerter i livmoderen i nat! den har været spændt og givet mig nogle jag for nålestik i siderne..

efter jeg var ude for at tisse af gik smerterne lidt i sig selv, og kunne mærke livmoderen falde mere ned. Men turen på wc'et og i sengen igen var lidt af en kamp for mig .. AVSINDIGT ondt det gjorde.. og er nu mere øm men for øm til at vende mig på siderne

er det normalt? jeg er 19 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg vil sige det er normalt, jeg har selv oplevet det mange gange. og kan bare gøre nas nogen gange. jeg mærker det så bare hver dag onkring samme tid jeg vil bare mene at det er livmoderen som arbejder sig på at gøre sig klar. de sagde hvertfald til mig at jeg intet havde at bekymre mig om

Anmeld

12. marts 2011

Muffinmus

oplevede det ofte med begge unger, mest om natten når jeg skulle tisse..og 20 min efter jeg havde tisset var det hele gået over igen...ca i hvert fald:-)

Så for mig lyder det også normalt.

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

har haft store smerter i livmoderen i nat! den har været spændt og givet mig nogle jag for nålestik i siderne..

efter jeg var ude for at tisse af gik smerterne lidt i sig selv, og kunne mærke livmoderen falde mere ned. Men turen på wc'et og i sengen igen var lidt af en kamp for mig .. AVSINDIGT ondt det gjorde.. og er nu mere øm men for øm til at vende mig på siderne

er det normalt? jeg er 19 uger.

Har også oplevet noget lignende og lægen sagde det er fordi det hele strækker sig og det kan gøre forbandet ondt. Specielt hvis man lige laver en forkert bevægelse samtidig.

Så umiddelbart lyder det ikke som noget du skal bekymre dig om.

Men jeg selv ringer til lægen hvis der er noget er nervøs for, da man så kan få ro med sine tanker.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

jeg vil sige det er normalt, jeg har selv oplevet det mange gange. og kan bare gøre nas nogen gange. jeg mærker det så bare hver dag onkring samme tid jeg vil bare mene at det er livmoderen som arbejder sig på at gøre sig klar. de sagde hvertfald til mig at jeg intet havde at bekymre mig om

smerterne har endnu ikke lagt sig .. hm det kun hele højre side der gør ondt

Anmeld

12. marts 2011

SaNiNa

Det kunne for mig godt lyde som en blærebetændelse

Anmeld

12. marts 2011

Swerg

Helt normalt.. Det gør NAAAAS !!! Husker det lige så tydligt..

Mener at det er blæren som er for fyldt Men ja, det er en kamp at komme ud, og det sker kun om natten..

Anmeld

12. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg har før oplevet det hvor det var der hele dagen, men hvis du er urolig så kontakt lægen for at være sikker.  

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Sanne og Nicklas skriver:

Det kunne for mig godt lyde som en blærebetændelse

nej det blev jeg lige tjekket for hos jodemoderen

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Elias<3 skriver:

Helt normalt.. Det gør NAAAAS !!! Husker det lige så tydligt..

Mener at det er blæren som er for fyldt Men ja, det er en kamp at komme ud, og det sker kun om natten..

det har stået på hele dagen indyil videre .. og jeg skal slet ikke tisse og smertene er der stadig og i hele højre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.