Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Aiii. Sådan rigtig sex in the city agtig ...
Aiii. Sådan rigtig sex in the city agtig ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anne G skriver: WOW hvor er den bare rigtig flot.. Det var helt vildt og de blomster er bare alt for flotte.. Den blev hun vel rigtig glad for..
WOW hvor er den bare rigtig flot.. Det var helt vildt og de blomster er bare alt for flotte.. Den blev hun vel rigtig glad for..
Anne og ja hun blev glad for den
tina76 skriver: Flot kage
Flot kage
Polkaprik skriver: Her en kage som jeg har lavet som gave til min datters dejlige gudmor. Havde frie hænder og da jeg ved hun elsker sort og hvid var det jo den vej jeg måtte gå Håber hun bliver glad for den.Indeholder lyse bunde, skovbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.65 kuv. Se alle mine kager på http://michelles-droemmekage.blogspot.com/ Michelle
Her en kage som jeg har lavet som gave til min datters dejlige gudmor. Havde frie hænder og da jeg ved hun elsker sort og hvid var det jo den vej jeg måtte gå Håber hun bliver glad for den.Indeholder lyse bunde, skovbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.65 kuv.
Se alle mine kager på
http://michelles-droemmekage.blogspot.com/
Michelle
Den er virkelig smuk
Snefnug1984 skriver: Smuk smuk
Smuk smuk
Tusind tak
mulle7430 skriver: hvor der den super flot det er helt synd og spise sån en kage
hvor der den super flot det er helt synd og spise sån en kage
tror jeg ville blive mere ked af det hvis ingen ville spise denOg tusind tak
birthee skriver: Hvor er det bare en flot kage!!! Kan rigtig godt lide blomsterne!!
Hvor er det bare en flot kage!!! Kan rigtig godt lide blomsterne!!
Dot D skriver: WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUW Michelle, hold da helt op den er flot Elsker sort/hvid kombien
WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUW Michelle, hold da helt op den er flot Elsker sort/hvid kombien
Tusind tak Dot! Er også ret vild med sort/hvid kager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128