Bubbies dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Nettemor

hvor er den fin!

ej hvor sjovt at hun bliver kaldt bubbi af sin far. det kalder min mand også vores søn.. det er ellers ikke noget man høre så tit..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

twinboys

Hold da helt fast hvor er den smuk...

Må jeg ikke få nogle mål i gram på elefanten...

Anmeld

13. marts 2011

Anne G

Ihh.. Sikke flot den er.. Altså du er jo bare for sej til det der.. Elsker virkelig den elefant, men bamsen er da også bare alt for kær

Anmeld

13. marts 2011

Polkaprik

nettemor skriver:

hvor er den fin!

ej hvor sjovt at hun bliver kaldt bubbi af sin far. det kalder min mand også vores søn.. det er ellers ikke noget man høre så tit..

Ja jeg synes også det var en sød idé at det skulle stå på kagen

Anmeld

13. marts 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Hold da helt fast hvor er den smuk...

Må jeg ikke få nogle mål i gram på elefanten...

Årh tak maibritt Jeg har ikke lige målene på elefanten da jeg altid laver den på slump, men jeg skal nok lige prøve at veje næste gang jeg laver den

Anmeld

13. marts 2011

Polkaprik

Anne G skriver:

Ihh.. Sikke flot den er.. Altså du er jo bare for sej til det der.. Elsker virkelig den elefant, men bamsen er da også bare alt for kær

Tusind tak søde Anne

Anmeld

14. marts 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Årh tak maibritt Jeg har ikke lige målene på elefanten da jeg altid laver den på slump, men jeg skal nok lige prøve at veje næste gang jeg laver den

Tusind tak søde

Anmeld

20. marts 2011

Polkaprik

twinboys skriver:

Tusind tak søde

Undskyld Maibritt. Glemte at tage målene. Havde lige svedt det ud indtil jeg skulle ligge den på kagen. Så kom jeg i tanke om det og så var det for sent. Sorry..

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Polkaprik skriver:

Undskyld Maibritt. Glemte at tage målene. Havde lige svedt det ud indtil jeg skulle ligge den på kagen. Så kom jeg i tanke om det og så var det for sent. Sorry..

Din bandit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.