Skal jeg ringe til FG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Janni.

Godmorgen piger

Jeg har brug for et godt råd. 

Hele natten har jeg haft en meget underlig uro i kroppen, og har ikke sovet så meget. Men lidt har jeg da. Her til morgen går jeg på toilet og finder ud af at jeg har lidt siving af udflåd eller slimproppen er gået. Der er lidt blod med, dog ikke meget, men der er lidt. Jeg er idag 40+1, jeg har lidt som om jeg har lidt kraftigere mens smerter og mere muren i lænden end jeg har haft de sidste dage. 

Er det normalt, eller skal jeg ringe til FG? Kære søde piger, hjælp mig lige her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

smokin

Buito skriver:

Godmorgen piger

Jeg har brug for et godt råd. 

Hele natten har jeg haft en meget underlig uro i kroppen, og har ikke sovet så meget. Men lidt har jeg da. Her til morgen går jeg på toilet og finder ud af at jeg har lidt siving af udflåd eller slimproppen er gået. Der er lidt blod med, dog ikke meget, men der er lidt. Jeg er idag 40+1, jeg har lidt som om jeg har lidt kraftigere mens smerter og mere muren i lænden end jeg har haft de sidste dage. 

Er det normalt, eller skal jeg ringe til FG? Kære søde piger, hjælp mig lige her 

tror det er meget normalt så jeg ville ikke ringe. 

Med siven tænker du så på vandet? Så vil de højest sansynlig bede dig tage et bind på og se om det bliver fyldt hurtigt. Mit vand gik i en kæmpe skylle, så jeg har ikke rigtig erfaring med sivende vand 

Jeg tænker at hvis du er nervøs skal du altid ringe, hellere besøge fødegangen en gang for meget end en gang for lidt.

Krydser fingre for en god og dejlig fødsel af prinsen 

Anmeld

12. marts 2011

Janni.

Zette skriver:

tror det er meget normalt så jeg ville ikke ringe. 

Med siven tænker du så på vandet? Så vil de højest sansynlig bede dig tage et bind på og se om det bliver fyldt hurtigt. Mit vand gik i en kæmpe skylle, så jeg har ikke rigtig erfaring med sivende vand 

Jeg tænker at hvis du er nervøs skal du altid ringe, hellere besøge fødegangen en gang for meget end en gang for lidt.

Krydser fingre for en god og dejlig fødsel af prinsen 

Tak Zette 

Jeg har taget et bind på for at vurdere hvor meget der kommer, lidt svært at vurdere hvor meget det er når man lige har lagt et par timer. 

Jeg holder update her på baby,  for at det er idag der sker noget (selvom vi får gæster om et par timer, og det vil passe dårligt her i formiddag) men de overlever nok hvis jeg er lidt urolig og evt et par veer 

Anmeld

12. marts 2011

smokin

Buito skriver:

Tak Zette 

Jeg har taget et bind på for at vurdere hvor meget der kommer, lidt svært at vurdere hvor meget det er når man lige har lagt et par timer. 

Jeg holder update her på baby,  for at det er idag der sker noget (selvom vi får gæster om et par timer, og det vil passe dårligt her i formiddag) men de overlever nok hvis jeg er lidt urolig og evt et par veer 

husk at hvil så meget du nu kan.... det er sindsyg hårdt med de veer.....  av!!!

Anmeld

12. marts 2011

Janni.

Zette skriver:

husk at hvil så meget du nu kan.... det er sindsyg hårdt med de veer.....  av!!!

Jeg gør mit bedste  Heldigvis er det nær familie, så de forstår hvis jeg lægger mig selvom de er her 

Anmeld

12. marts 2011

Muffinmus

jeps, HVIL, for får du veer skal du bruge ALLE dine kræfter og lidt til og spis godt, vigtigt med benzin til maskineriet jo:-)

Og ellers bare afvent, er det vanet finder du såmænd nok ud af det, og er det bare slimproppen så kan der gådt gå lidt tid inden der kommer veer...flere dage, men da min slipprop gik havde jeg måske haft 5-10 veer så for mig var det i gang jo:-)

Anmeld

12. marts 2011

Janni.

Hej piger

Det går stille og roligt fremad. bliver mere og mere rastløs og smerterne tager til, måske snart tid til at tage tid og kontakte Fg, krydser fingre for at det går den rigtige vej 

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Buito skriver:

Hej piger

Det går stille og roligt fremad. bliver mere og mere rastløs og smerterne tager til, måske snart tid til at tage tid og kontakte Fg, krydser fingre for at det går den rigtige vej 

Uhh hvor er det spændende.
Hvis jeg var dig, ville jeg lige give FG et ring og høre hvad de mener, de vil jo nok sige at du skal vente lidt endnu, men, så er de forberedt på, at du dukker op.
Ve-støv herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. marts 2011

smokin

Buito skriver:

Hej piger

Wihuuuu på tide altså!!!

Anmeld

14. marts 2011

Janni.

Hejsa

Som i ved - så blev han født, dog først om natten, men FG fik lidt tralvt da vi kom ind, jeg var ski da 8 cm åben

Men alt det, hører i nærmere om når vi kommer hjem og jeg får samlet mig sammen til at vise billeder og skrive fb til jer

Hyg jer tøser, vi er stadig indlagt, så vil lægge mig hen og kigge på vores sovende søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.