Internet - nogle gode erfaringer som jeg kan bruge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

-Sigrid-

Tja, som overskriften siger... Jeg flytter i en ny lejlighed med min kæreste her på tirsdag, og vi ville egentlig gerne have et internet. Men der er så mange forskellige, og det er en jungel  Vi er som sagt 2 mennesker, min kæreste går på HTX og skal bruge min. 2 Mb.

Nogen som har nogle gode råd? Vil blive modtaget med kyshånd! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

sne190810

Sigridogbaby skriver:

Tja, som overskriften siger... Jeg flytter i en ny lejlighed med min kæreste her på tirsdag, og vi ville egentlig gerne have et internet. Men der er så mange forskellige, og det er en jungel  Vi er som sagt 2 mennesker, min kæreste går på HTX og skal bruge min. 2 Mb.

Altså sådan noget mobilt?

Jeg har det der Oister, og er ganske godt tilfreds med det.

Betaler 159kr om måneden, og det er sådan en USB-gut man propper ind i USBhullet i compawderen. Dvs. du kan bruge det overalt til hvilken som helst computer.

Jeg surfer, downloader diverse, ser Greys Anatomy samt en helvedes masse andet godt amerikansk serie-guf og den streamer også fint live (fodboldkampe etc.).

Eller er det noget helt andet du mente?

Anmeld

12. marts 2011

-Sigrid-

sne190810 skriver:

Altså sådan noget mobilt?

Jeg har det der Oister, og er ganske godt tilfreds med det.

Betaler 159kr om måneden, og det er sådan en USB-gut man propper ind i USBhullet i compawderen. Dvs. du kan bruge det overalt til hvilken som helst computer.

Jeg surfer, downloader diverse, ser Greys Anatomy samt en helvedes masse andet godt amerikansk serie-guf og den streamer også fint live (fodboldkampe etc.).

Eller er det noget helt andet du mente?

Nope, det er godt, havde fuldstændig glemt deres reklamer 

Mange tak! Havde bare brug for en guide...

Anmeld

12. marts 2011

Silvermist

Vi har internet hos Fullrate og betaler 250 om måneden 12/2 mbit (12 i download og 2 i upload)

Anmeld

12. marts 2011

sne190810

Sigridogbaby skriver:

Nope, det er godt, havde fuldstændig glemt deres reklamer 

Mange tak! Havde bare brug for en guide...

Det er helt i orden!

Men ja, det kan jeg i hvert fald anbefale varmt, og hvis du har nogle spørgsmål så bare spørg løs ..

God jagt!

Anmeld

12. marts 2011

kimfrit

Silvermist skriver:

Vi har internet hos Fullrate og betaler 250 om måneden 12/2 mbit (12 i download og 2 i upload)

Fullrate er rigtig godt og billigt, de holder også en updateret over mobil hvis der netværk er nede eller andet. Vildt dejligt

Anmeld

12. marts 2011

Silvermist

kimfrit skriver:

Fullrate er rigtig godt og billigt, de holder også en updateret over mobil hvis der netværk er nede eller andet. Vildt dejligt

Vi er også meget tilfredse med Fullrate

Anmeld

12. marts 2011

-Sigrid-

Mange tak for svarene - så skal jeg lige have nogle muligheder til kæresten imorgen - mange mange tak, især fordi I kunne svare så hurtigt 

Godnat de damer. 

Anmeld

12. marts 2011

Stéphanie

Sigridogbaby skriver:

Hejsa..

Har selv næsten lige stået i junglen af internet udbydere så ville lige komme med et lille input

Vi har fået Skyline og har så 6 Mb trådløst til 133.- om måneden.. Jeg er godt tilfreds med dem og de er super hjælpsomme.

Håber du finder det der passer til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.