Ævv.. Venter stadig på behandling :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

Æv, siger jeg bare! Ringede lige til Skejby i dag, for at hører lidt  om hvornår vi kunne komme i behandling (ægsortering) - Vi har ventet i 7 måneder indtil nu..  Men fik bare beskeden om at der kunne være ventetid på op til et år  Så skal bare sidde og vente i næste uge på at de ringer tilbage til os, når de måske kan sige lidt nærmere hvornår det bliver  Så krydser fingere for at det bliver snart!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Håber det snart er Jeres tur Kender en der har været lidt det samme igennem, og ja, de ventede altså 10 mdr., så op til et år ja, men det er jo så forskelligt fra sted til sted og hvis man nu kender en, hvilket min bekendt gjorde. Frækt, men ja... Sådan var det jo.

Nu skal det sku være Jeres tur..

Anmeld

12. marts 2011

baby84

Anonym skriver:

Æv, siger jeg bare! Ringede lige til Skejby i dag, for at hører lidt  om hvornår vi kunne komme i behandling (ægsortering) - Vi har ventet i 7 måneder indtil nu..  Men fik bare beskeden om at der kunne være ventetid på op til et år  Så skal bare sidde og vente i næste uge på at de ringer tilbage til os, når de måske kan sige lidt nærmere hvornår det bliver  Så krydser fingere for at det bliver snart!!

nøj jeg kan godt forstå du er utålmodig. Hvis jeg var dig ville jeg med det samme undersøge muligheden for at vælge et anden sygehus el privat under "det frie sygehus valg". mener det er ens ret hvis vente tiden er meget lang.

Anmeld

12. marts 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Vil bare lige sende dig en krammer

Ventetiden er aldrig sjov - jeg håber, at det meget snart bliver jeres tur

Lisbeth

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

baby84 skriver:

nøj jeg kan godt forstå du er utålmodig. Hvis jeg var dig ville jeg med det samme undersøge muligheden for at vælge et anden sygehus el privat under "det frie sygehus valg". mener det er ens ret hvis vente tiden er meget lang.

Har skam overvejet et undersøge mulighederne et andet sted, for ved at f.eks. Rigshospitalet ikke har så lange ventetider som Skejby  Så venter spændt på at jeg hører fra Skejby i næste uge og hører hvornår de mener de er klar til at få os i behandling, ellers må jeg undersøge andre muligheder 

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

FruAagaard skriver:

Håber det snart er Jeres tur Kender en der har været lidt det samme igennem, og ja, de ventede altså 10 mdr., så op til et år ja, men det er jo så forskelligt fra sted til sted og hvis man nu kender en, hvilket min bekendt gjorde. Frækt, men ja... Sådan var det jo.

Nu skal det sku være Jeres tur..

Ja, sådan er det jo.. desværre for dem der ikk kender nogen  Jeg må udvide min omgangskreds.. hehe  Håber også snart.. men heldigvis er der da gået 6-7 måneder nu, så har da "kun" 4-5 måneders ventetid igen

Anmeld

14. marts 2011

AnneH

hold da op. hvorfor skal der går så lang tid?? Har i været i gennem alle undersøgelserne eller hvad er det i venter på??

Har i været til info møde derude??

Anmeld

15. marts 2011

Anonym trådstarter

AnneH skriver:

hold da op. hvorfor skal der går så lang tid?? Har i været i gennem alle undersøgelserne eller hvad er det i venter på??

Har i været til info møde derude??

Vi var til Info-møde i August Men det er åbenbart meget normalt når at det er ægsortering vi skal igennem Men har lige snakket med dem idag, og vi skal nok kun vente 1-2 måneder mere inden vi skal igang

Anmeld

18. marts 2011

AnneH

Anonym skriver:

Vi var til Info-møde i August Men det er åbenbart meget normalt når at det er ægsortering vi skal igennem Men har lige snakket med dem idag, og vi skal nok kun vente 1-2 måneder mere inden vi skal igang

Jeg forstår ikke hvorfor du skal vente så længe, jeg troede at når man havde været til info møde kunne man melde sig til behandling. Sådan var det i hvert fald da vi startede derude i 2009. Kan selvfølgelig godt have ændret sig.

Så du skal ikke ringe og melde dig til ved første blødning?

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

AnneH skriver:

Jeg forstår ikke hvorfor du skal vente så længe, jeg troede at når man havde været til info møde kunne man melde sig til behandling. Sådan var det i hvert fald da vi startede derude i 2009. Kan selvfølgelig godt have ændret sig.

Så du skal ikke ringe og melde dig til ved første blødning?

Det kan man også "normalt".. men det tager lang tid at stille op, når det er ægsortering. Jeg kan ikke ringe og melde mig endnu.. det kan jeg først når det er klar om en måned eller 2  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.