erfaringer med Powerhoop Hulahopring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Lady Marion <3

Assi skriver:

Jeg hepper på dig

Er det 1,5 kg eller 1,7 kg, du har?

Ja det er jo så¨spørgsmålet  men tror den er 1,5 da vi har en på jobbet der er tungere end min og den er direkte ubehagelig og det gør så ondt   Så køb ikke den tunge ,, det skulle vist være fint hvisman kan bruge den 10 min dagligt når man er inde i rutinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Klumpedumpe

Jeg har kun rigtig gode erfaringer med den hulahop! :-) Vil klart anbefale alle, der vil af med nogle cencimeter om taljen at bruge den! Jeg har en 1,7 kg og de første 5 gange gjorde det simpelthen så afsindigt ondt og jeg havde blå mærker hele vejen rundt, MEN så kører det bare derudaf og på 3 mdr tabte jeg 7 cm om livet ved at bruge den hver anden dag. Nu er den pakket sammen, fordi jeg er blevet gravid, men når den tid kommer, skal den bare i brug igen asap!

Anmeld

11. marts 2011

Assi

Klumpedumpe skriver:

Jeg har kun rigtig gode erfaringer med den hulahop! :-) Vil klart anbefale alle, der vil af med nogle cencimeter om taljen at bruge den! Jeg har en 1,7 kg og de første 5 gange gjorde det simpelthen så afsindigt ondt og jeg havde blå mærker hele vejen rundt, MEN så kører det bare derudaf og på 3 mdr tabte jeg 7 cm om livet ved at bruge den hver anden dag. Nu er den pakket sammen, fordi jeg er blevet gravid, men når den tid kommer, skal den bare i brug igen asap!

Det er LIGEEEE sådan en historie, jeg har brug for De er dog ret dyre, synes jeg! Jeg har forsøgt at finde en brugt uden held - omvendt hvis den er et hit, giver jeg gerne de penge.

Jeg havde egentlig tænkt at købe den på 1,5 kg - ved du, om det er dumt?

Anmeld

11. marts 2011

Klumpedumpe

Jeg tror måske det kommer an på, hvor meget man vejer? Hvis man er en lille pjevs skal man måske købe en 1,5 ;-) Jeg er 1,65 og vejede 70 kg da jeg startede. Nu vejer jeg 64, men det varer nok heller ikke så længe før det ændrer sig ;-) er 6+5 i dag.Jeg ville bare kaste mig ud i en 1,7... Det er trods alt kun 200 gr mere og tænk hvis de liiige gjorde at man tabte en ekstra cm ;-)Ja, de er lidt dyre, men det er ikke så længe siden, at Matas havde dem på tilbud? Altenativt kan det være en brugt eller del udgiften med en nabo der vil tabe sig og skift med at have den hver anden dag ;-) det kender jeg en der har gjort!Pøj pøj med det - og husk det gør NAS i starten, men hæng på, det blir bedre! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.