Lige en griner herfra :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Bellinda89

Far skulle være alene hjemme med datteren på 2 år, mens mor var ude. Han sad i stuen og datteren kom og gav ham en kop te, som jo kun var vand. Efter flere kopper te kommer mor hjem, og datteren giver far endnu en kop te, som han nyder i velbehag. Da mor ser det siger hun som kun en mor kan sige det. Det falder dig slet ikke ind at hun kun kan nå vandet i toilettet! LOL.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Vial

Hahaha - hvor sjovt.

Er det bare en joke - eller fra den virkelige verden?

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

KaMa skriver:

Hahaha - hvor sjovt.

Er det bare en joke - eller fra den virkelige verden?

Tror bare det er en joke Så den lige på facebook , og var da færdig af grin

Anmeld

11. marts 2011

Vial

CelinasMoarh skriver:

Tror bare det er en joke Så den lige på facebook , og var da færdig af grin

Den minder mig lidt om en vandrehistorie, jeg har hørt.

En ny plejehjemsassistent fik tilbudt - og spiste med velbehag - nødder hos en beboer. Senere samme dag får hun at vide, at hun ALDRIG må spise de tilbudte nødder, da den ældre dame har suttet chokoladen af drageæg og tilbyder de udspyttede nødder.

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

KaMa skriver:

En ny plejehjemsassistent fik tilbudt - og spiste med velbehag - nødder hos en beboer. Senere samme dag får hun at vide, at hun ALDRIG må spise de tilbudte nødder, da den ældre dame har suttet chokoladen af drageæg og tilbyder de udspyttede nødder.

Hehe fy for den da

Men ja , den minder meget om den

Anmeld

11. marts 2011

charlottekri

KaMa skriver:

det er ikke nogen vandrehistorie....

min lillesøster har faktisk prøvet det he he

Anmeld

11. marts 2011

Senia

Griner... Tusind tak for en god griner! Gad godt at se farmandens udtryk... griner..

Uha ja, det med ældre beboer, skal man passe på med. Hvis man ikke selv åbner, kan det være "farligt".. (Taler af erfaring )

Anmeld

11. marts 2011

Low

Ej, hvor sjovt. Jeg har også lige det den på facebook

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

charlottekri skriver:

det er ikke nogen vandrehistorie....

min lillesøster har faktisk prøvet det he he

det er heller ikke første gang jeg hører om det

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

CelinasMoarh skriver:

Far skulle være alene hjemme med datteren på 2 år, mens mor var ude. Han sad i stuen og datteren kom og gav ham en kop te, som jo kun var vand. Efter flere kopper te kommer mor hjem, og datteren giver far endnu en kop te, som han nyder i velbehag. Da mor ser det siger hun som kun en mor kan sige det. Det falder dig slet ikke ind at hun kun kan nå vandet i toilettet! LOL.....

Årrrh MUMS, der gad jeg godt være en flue på væggen Føj så hvis det nu VAR toilet vand! Forhåbentlig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.