Ladywalk 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

birthee

Hejsa!!!!! Er der nogen der skal være med til Ladywalk 2011??? Jeg overvejer selv at tage de 7 km i Odense, det er da en start på at komme igang efter fødslen

Knus Birthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

KarinaIda

birthee skriver:

Hejsa!!!!! Er der nogen der skal være med til Ladywalk 2011??? Jeg overvejer selv at tage de 7 km i Odense, det er da en start på at komme igang efter fødslen

Knus Birthe

hvornår er det??

Anmeld

11. marts 2011

Ploffer

birthee skriver:

Knus Birthe

Jeg har lige været inde og kigge på det og jeg snupper en tur sammen med mine 2 søstre, mor og min tante 

Genial ide, og gode støttesager

Anmeld

11. marts 2011

Frøken J.

Jeg ville gerne, men det er om aftenen d. 30 maj, og jeg skriver eksamensopgave fra d. 30-31 maj

Anmeld

12. marts 2011

birthee

KarinaIda skriver:

hvornår er det??

Det er den 30. maj kl 18.30... Smider lige et link...

http://www.ladywalk.dk/

Anmeld

12. marts 2011

Dinna88

Neeej, det gad jeg godt!! 

Men har ingen at tage med 

Anmeld

12. marts 2011

KarinaIda

birthee skriver:

Det er den 30. maj kl 18.30... Smider lige et link...

http://www.ladywalk.dk/

Tak for svar

Hvor ville jeg super gerne med, men har termin den 23 maj, og ved jo ikke om jeg ender med og gå over eller hvad jeg gør, eller hvordan fødslen blir(verginal/kejsersnit)... fødte ved akut kejsersnit sidste gang nemlig....
Så dette løb må jeg desværre springe over.... Men skal med til kvindeløbet den 8 juni ved skovsøen... har været med de sidste 2 år, og skal da også i år...

Anmeld

12. marts 2011

birthee

Dinna88 skriver:

Neeej, det gad jeg godt!! 

Men har ingen at tage med 

Jeg har pt. heller ikke nogen at tage med... Men det finder jeg ud af, ellers tager jeg bare selv afsted - det betyder ikke så meget...

Anmeld

12. marts 2011

blomst84

Må man tage barnevogn med?

Anmeld

12. marts 2011

Dinna88

birthee skriver:

Jeg har pt. heller ikke nogen at tage med... Men det finder jeg ud af, ellers tager jeg bare selv afsted - det betyder ikke så meget...

Jeg har det ikke godt med at gøre sådan noget alene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.