hvad har jeg dog gjort :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Bellinda89

SussieThyssen skriver:

De er jo normalt i et terrarie, men de kan godt smutte ud, hvis man ikke er omhyggelig med at holde låget lukket, og nogle er de rene udbryderkonger.
Min plejesøn måtte have en sten liggende på låget til sit terrarie, for ellers brød Kingston, som slangen hed, ud LOL

åh shit altså Så skal der eddermanme også en sten her på , kan jeg da lige hurtig sige... Skal sgu ikke have sådan en på gulvet lige pludselig.. Slet ikke med et lille barn..

Ej jeg er måske lidt skeptisk , men har overhovedet ikke forstand på disse dyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

JuelZ

CelinasMoarh skriver:

145 cm  Hold da helt ferie en krabat

Hvor står de så henne i huset/lejligheden ??

de står indtil videre i vores lejlighed i stuen (det god varme skal jeg hilse og sige).. den røde har et stort terrarie og den lille har et alm. "opstarter terrarie".

her skal de være indtil vi om 1½-2måneder flytter ud til en ven midlertidigt som har 2 store fuldvoksne tæppepythoner som han lige er forsøgt at avle på...

det er dejlige dyr hvis du spørger mig... ja de kan ikke kæles med på samme måde som med en kat eller hund... men de er super smidige og på en måde dejlig og alligevel underlig at røre ved

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

Tina-Hansen skriver:

de står indtil videre i vores lejlighed i stuen (det god varme skal jeg hilse og sige).. den røde har et stort terrarie og den lille har et alm. "opstarter terrarie".

her skal de være indtil vi om 1½-2måneder flytter ud til en ven midlertidigt som har 2 store fuldvoksne tæppepythoner som han lige er forsøgt at avle på...

det er dejlige dyr hvis du spørger mig... ja de kan ikke kæles med på samme måde som med en kat eller hund... men de er super smidige og på en måde dejlig og alligevel underlig at røre ved

Synes det er nogle flotte dyr , men må indrømme jeg er lidt skeptisk over dem , nu når vi har en datter på 14 måneder kun.

Hvad nu hvis den slipper ud og alle sådan nogle tanker kører bare oppe i hovedet... 

Anmeld

11. marts 2011

twinny

Jeg synes de er et flot dyr.... og ville gerne have en selv...

Men er super modstander af sådan nogle dyr skal være i bur. Da de skal bruge meget plads....

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

Baby-støv skriver:

Jeg synes de er et flot dyr.... og ville gerne have en selv...

Men er super modstander af sådan nogle dyr skal være i bur. Da de skal bruge meget plads....

Han er også ved at anskaffe sig et kæmpe bur , for synes også det er synd hvis den ikke har noget plads... For den skal have sådan et træ inde i buret , den kan sno sig op af 

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

CelinasMoarh skriver:

Synes det er nogle flotte dyr , men må indrømme jeg er lidt skeptisk over dem , nu når vi har en datter på 14 måneder kun.

Hvad nu hvis den slipper ud og alle sådan nogle tanker kører bare oppe i hovedet... 

normalt - hvis de slipper ud - gør de ikke noget da de som regel er for bange (hvis det er personer som er større end dem selv)... min kammerat fortalte mig om en episode i forgårs hvor deres 2 tæppepythoner var sluppet ud af deres hjem og de havde bare rullet sig ind under kommoden og lå der lige så forsigtigt og sov - hans hund lå i sofaen som ligger ½ m. fra kommoden..

ellers så giv din mand en kornsnog eller en anden form for snog, eller start ihvertfald med en unge

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

CelinasMoarh skriver:

Hehe , kom sgu til at love min kæreste at han gerne må få en slange her i Maj måned.. 

Er ikke bange for slanger , synes bare ikke de pynter

Men nu har han drømt om at få en slange i ja jeg ved ikke hvor længe , så hvorfor ikke.. Så længe han selv fodrer den .. Jeg skal sgu ikke nyde noget...

- Er der andre der har slanger ??

Haha Så må vi se hvordan det bliver med sådan en sjover.

Jeg er ikke såå vild med krybdyr, har det bedst når de er laangt væk ude i naturen!

Men skal da krybe til bekendelse at jeg har haft en Usambara (edderkop)

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

Tina-Hansen skriver:

normalt - hvis de slipper ud - gør de ikke noget da de som regel er for bange (hvis det er personer som er større end dem selv)... min kammerat fortalte mig om en episode i forgårs hvor deres 2 tæppepythoner var sluppet ud af deres hjem og de havde bare rullet sig ind under kommoden og lå der lige så forsigtigt og sov - hans hund lå i sofaen som ligger ½ m. fra kommoden..

ellers så giv din mand en kornsnog eller en anden form for snog, eller start ihvertfald med en unge

Han vil have en konge python (staves) eller en boa af en eller anden slags

Men tror bare lige jeg skal vende mig til tanken om vores nye ven hehe

Anmeld

11. marts 2011

Bellinda89

Enayia skriver:

Haha Så må vi se hvordan det bliver med sådan en sjover.

Jeg er ikke såå vild med krybdyr, har det bedst når de er laangt væk ude i naturen!

Men skal da krybe til bekendelse at jeg har haft en Usambara (edderkop)

Ej puha.. Jeg kan slet ikke have edderkopper , er så pisse bange for dem.. Også bare en lille bitte en.. Kan sætte mig ned og tude af skræk , og mit hjerte galopere bare afsted når jeg ser en 

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

CelinasMoarh skriver:

Han vil have en konge python (staves) eller en boa af en eller anden slags

Men tror bare lige jeg skal vende mig til tanken om vores nye ven hehe

hehe jeg sku os vende mig til det, jeg har været totalt bange for slanger - nu er jeg så mere bange for små edderkopper end for slanger....

håber ihvertfald du bliver glad for den, du skal være velkommen til at skrive privat hvis det er noget du vil vide (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.