hej alle sammen! :D jeg næsten ny her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Anitta Kristiansen

hej alle i dejlige mennesker!  

nu har jeg valgt at sige hvem jeg virkelig er, da jeg idag har været til scanning og fået bekræftet mit lille liv. og er vidunderligt. det er rigtigt sudt og fuld af energi. jeg har jo fulgt med siden jeg var 6 uger henne og har da ikke kunne holde mig fra lige at blande mig lidt  

ja men vil da komme til sagen og sige hvem jeg nu er.

jeg hedder Anitta bor i min lejelighed i aalborg sammen med min kat og det lille spir. faren vil desværre ikke være en del af det, men snakker stadig med hans familie jeg er 13+3 uger henne så er rigtigt spændt.

så glæder mig da til at føle med igennem det hele  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

otlitrom

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være er!

-Kitty, 25+3

Anmeld

11. marts 2011

FruHolm <3

Velkommen og tillykke med spiren

Sarah mor til Oscar på 2½ måned

Anmeld

11. marts 2011

lisesp83

Velkommen til.  

Anmeld

11. marts 2011

Camillee

velkommen til og tillykke med graviliteten (:

Anmeld

11. marts 2011

Enayia

Anitta Kristiansen skriver:

nu har jeg valgt at sige hvem jeg virkelig er, da jeg idag har været til scanning og fået bekræftet mit lille liv. og er vidunderligt. det er rigtigt sudt og fuld af energi. jeg har jo fulgt med siden jeg var 6 uger henne og har da ikke kunne holde mig fra lige at blande mig lidt  

jeg hedder Anitta bor i min lejelighed i aalborg sammen med min kat og det lille spir. faren vil desværre ikke være en del af det, men snakker stadig med hans familie jeg er 13+3 uger henne så er rigtigt spændt.

Hej med dig og velkommen!

hjertelig tillykke med din lille spire

Anmeld

11. marts 2011

BulleMulle

Anitta Kristiansen skriver:

Velkommen til Og tillykke med graviditen

Anmeld

12. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg siger mange gange tak. er glad for at have siden her og kan nu ikke vente til at jeg snart skal have mig en lille en

Anmeld

12. marts 2011

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

12. marts 2011

Anitta Kristiansen

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.