Hindeløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvis jeg ikke har født inden torsdag, vil de lave en hindeløsning men hvordan gør de og hvordan forgår det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Anonym trådstarter

11. marts 2011

komodo

det foregår ved at jm stikker en finge op og løsner fosterhinden fra livmoderhalsen, det kræver at du er lidt åben i forvejen, det kan gøre ret ondt, prøvede det med min mellemste, men jeg fik den om onsdagen og skulle have en mere om fredagen, men da jeg kom om fredagen ar jeg sørme i fødsel og 8 timer senere lå jeg med min basse i armene

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

komodo skriver:

det foregår ved at jm stikker en finge op og løsner fosterhinden fra livmoderhalsen, det kræver at du er lidt åben i forvejen, det kan gøre ret ondt, prøvede det med min mellemste, men jeg fik den om onsdagen og skulle have en mere om fredagen, men da jeg kom om fredagen ar jeg sørme i fødsel og 8 timer senere lå jeg med min basse i armene

åh frygter det godt nok, orker ikke flere smerter

Anmeld

11. marts 2011

komodo

tag nu ikke sorgerne på forskud, men sørg for at få godt med hvile op til og efter løsningen, i tilfælde af det går igang, i værste tilfælde får man bare lidt mens smerter og så går det i sig selv, men det kan altså sætte det igang, og jeg vil ikke lyve, det kan godt mærkes når hun roder deroppe, men det er jo ingenting i forhold til en fødsel og man kan jo nå til et punkt hvor man ikke orker at være gravid mere, og hvor man er ligeglad med hvad man skal igennem, bare baby snart kommer ud

Anmeld

11. marts 2011

komodo

tag nu ikke sorgerne på forskud, men sørg for at få godt med hvile op til og efter løsningen, i tilfælde af det går igang, i værste tilfælde får man bare lidt mens smerter og så går det i sig selv, men det kan altså sætte det igang, og jeg vil ikke lyve, det kan godt mærkes når hun roder deroppe, men det er jo ingenting i forhold til en fødsel og man kan jo nå til et punkt hvor man ikke orker at være gravid mere, og hvor man er ligeglad med hvad man skal igennem, bare baby snart kommer ud

Anmeld

11. marts 2011

Rockertand

Jeg vil tilråde dig at overveje, om du ønsker hindeløsning, hvis du ikke er ordentlig moden - mange jordemødre trækker nemlig bare på skuldrene og laver den, men er ikke så gode til at oplyse succesraten for dette, det hedder sådan ca.:

1/3 har god gavn af den, de går i fødsel kort tid efter (ingen ved dog, om de havde gjort det alligevel).

1/3 har ingen gavn af den overhovedet.

1/3 får værre smerter og ingen gavn af den overhovedet, og det er oftest dem, der ikke var ordenligt modne til indgrebet, der ender i denne kategori.

Jeg var selv til vurdering ugen inden termin, og jeg var ikke moden, og vi var enige om, at jeg ikke skulle have hindeløsning. Meeeeen 15 timer senere var bassen født, det kan gå stærkt lige pludseligt.

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg vil ca. Være gået 11 dage over tid, når hun vil forsøge. Altså torsdag i næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.