hjemvendt fra jordemoder i uge 31 ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

twiggi

og jeg er glad

Vi havde en tid 9.45 og havde set så meget frem til det for sidste gang i uge 25, sagde hun at de kunne se ca hvor stor hun var denne gang..

Og hun vejer omkring 1500 gram og hun står fast med hovedet.. 

Og så syntes jeg det er ret irriterende at jeg ikke én eneste gang har haft den samme jordemoder.. alle gangene har det været en ny og ukendt.. det gør mig ikke noget, men man når lige at blive tryg ved en ny og så er det ikke hende man har næste gang..

Og hende vi havde idag var så hurtig gennem tingene.. hun mærkede kun lige 4 sek på maven og hørte hjertelyden i maks 5 sek og så skulle jeg op igen..

Jeg havde virkelig set frem til at høre noget om hvordan hun lå, mærkes osv.. men det er nok bare mig?

Og så skal jeg til fødselsforberedelse på torsdag, alene, det er ok, men jeg skal tage toget til holbæk (40 min) og skal være der kl 9, og det ligger ret langt fra stationen og jeg er en klaphat til at finde vej og jeg går altså ikke særlig stærkt, det vil sige jeg skal hjemmefra kl 7 for at have en smule tid til at lede efter det og gå de kilometer derop.. og så "kun" for én times undervisning og så hjem igen..pyhh..

Lige lidt hjertesnak herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

2babygirls

Jeg fik slet ikke taget mig sammen til det der fødselsforberedelse, for kunne ikke se mig selv på sådan en kursus, og klarede jo fødslen som om jeg ikke var skabt til andet hø hø hø

Men det er da ikke særlig sødt gjort at du aldrig skal ind til den samme.. det er da noget mærkeligt noget!!!

Men dejligt hun vejer så meget !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.