JustAnotherName skriver:
De sidste uger har Babou vist sig at være det største og mest stabile talent i konkurrencen, syntes jeg. Ham holder jeg helt sikkert med!!
Dernæst er jeg pjattet med Sarah og Anne-Louise.
Men jeg har fået NOK af Patricia. Hun skal altså bare UD nu!!!
Tvillingerne er gode, men lidt for ensformet/kedelige i længden.
Babou og Sarah SKAL i finalen ....gerne sammen med Anne-Louise. Og som det ser ud lige nu (og de seneste uger), så ser jeg helst Babou vinde!
Kan kun give dig ret i at babou har talent... Helt sikkert..
Men lad mig høre... synes du at han har x-factor? noget som ingen andre kan? for jeg synes bestemt jeg har hørt ham før... Han er den sidste der er tilbage som ikke har x-factor synes jeg.. De 3 andre har noget og kan noget som der ikke allerede findes i DK eller andre dele af verden... Jeg synes de skulle lave Talent igen, og så skulle Babou vinde det.. For gu har han talent.. men x-factor... Det ejer han ikke..
Og skal man kigge videre i tiden så holder han ikke længe da hans stemme kan gå i overgang every day now... Og så kan han ikke synge som han gør nu.. Men håber da for ham, at det ikke sker, for han har helt sikkert en meget lys karriere i sigte.. Bare ikke i x-factor efter min mening..
Jeg holder selv med Patricia og Anne-louise.. De kan noget ingen andre kan.. Tvilinger er også rigtig gode, og har ikke hørt det før.. Men de kan hurtigt blive lidt kedelige.. Sarah er ikke en særlig stor sanger, men hun har en stor portion x-factor, hvor de 2 først nævnte har noget mere sangtalent, men helt sikkert også en god portion x-factor...
Tjuhl: ved ikke om du ser det, meen vil bare høre hvordan du får Patricia til at være modefreak? Hun viste da at hun går IMOD moden.. Hun er ligeglad og køber det hun selv kan lide.. Så er spørgsmålet jo så bare om hun egentlig skaber moden...
Anmeld