Jeg undrer mig virkelig meget over holdningen til mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2011

Sof

Jeg bliver nødt til at komme ud med det, da jeg nu har set det flere gange og jeg faktisk ikke synes det er okay!

Hvorfor er det at alle tråde omhandlende en eller andens partner, x-partner, etc. der har været dum, utro, er skredet eller lignende skal ende ud i at alle mænd er nogle fjolser og egoistiske idioter?

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor så mange mænd skal bøde for at nogle har haft nogle trælse oplevelser. Tror mange gange at man er nødt til at se sig selv i spejlet og så se efter hvad man egentlig går efter af mænd og så ændre det og sig selv i stedet for bare at komme med en generel sviner over mænd.

Selvfølgelig skal man have lov til at brokke sig over sin mand, ingen tvivl om det, men derefter må man så gøre op med sig selv om man vil leve sådan eller ej og så gøre noget ved det i stedet for at se sig ondt på stort set alle mænd.

Og ja, jeg synes faktisk godt jeg kan være denne tråd bekendt, for jeg har mødt min del af røvhuller, både de utro, de fysisk og psykisk voldelige, de pædofile osv. Men jeg har aldrig haft en generel tanke om at alle mænd er nogle klaphatte og det synes jeg også man skal passe på med.

Jeg har altid ramt de dårlige mænd og jeg har fået mine nederlag. Har så ændret på mig selv, mine holdninger, grænser og gennemgående blevet stærkere, ved hvad jeg er værd og hvad jeg fortjener og jeg vil ikke nøjes med mindre, og det gør jeg heller ikke.

Synes det er rigtig trist at så mange tråde der omhandler EN mand skal ende ud i hetz på samtlige mænd.

Tænk lidt over det og se om ikke der er noget om det, og derudover så håber jeg at alle har en dejlig solskins fredag og får en skøn weekend 

Ps. der er mulighed for at svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Lusi

Af de tråde jeg nu har læst, har jeg da aldrig fået fornemmelsen af, at alle mænd bliver svinet til.. Altså i de tråde hvor der bliver skrevet, at manden har været utro og der så bliver givet en respons fra andre af, at han da er et fjols så, ja dem er der da. Men hvad har det at gøre med at ALLE mænd bliver svinet til? Det rammer da ik din mand eller din nabo, for den sags skyld, at en kvinde, forsøger at trøste en anden ved, at sige kæresten er dum fordi han er hende utro..

Anmeld

11. marts 2011

Zafir

?!?... Fordi der et tråde om utro ægtefæller osv, så synes jeg da på ingen måde at der er en stemning om at alle mænd er svin... Måske er jeg bare naiv... Men jeg synes ligeså meget at der står Ihh min kæreste er for skøn... :-)

Anmeld

11. marts 2011

K&S

Zafir skriver:

?!?... Fordi der et tråde om utro ægtefæller osv, så synes jeg da på ingen måde at der er en stemning om at alle mænd er svin... Måske er jeg bare naiv... Men jeg synes ligeså meget at der står Ihh min kæreste er for skøn... :-)

Anmeld

11. marts 2011

Frejsmor

Hmm jeg tror nu altså det er de færreste der skriver sådan, som faktisk mener det.. Kunne det ikke tænkes at det bare er et udbrud af vrede eller frustration og at de i virkeligheden godt ved det ikke er alle mænd der er sådan??

Altså jeg tænker bare, har du aldrig prøvet at blive såret og ked af det og rigtig vred og frustreret og så at komme med et eller andet mere eller mindre generaliserende udbrud omkring mænd eller noget andet for den sags skyld??

For det har jeg da i hvert fald, men det er nu ikke ensbetydende med at jeg nødvendigvis mener det, det er jo bare følelserne og frustrationerne der taler lige i det øjeblik..

Bare lige mit besyv..

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Jeg blev også lidt forundret da jeg læste en tråd, hvor deltagerne hurtigt blev enige om at mændene altid brokker sig osv.

Jeg overvejede om jeg skulle skrive hvor dejlig min kæreste faktisk er! Han brokker sig aldrig, og hvis han endelig gør, så er der altid hold i det, og så finder vi sammen en løsning. Generelt har vi sådan et forhold hvor vi aldrig nogensinde har råbt og skreget af hinanden, der er mindre gnidninger, og det er det. Så var faktisk lidt chokeret, og bliver det stadig når der kommer generaliseringer om mænd. Det er ikke helt retfærdigt overfor dem. Med det sagt, så er der selvfølgelig tilfælde hvor vores mænd ikke opfører sig retfærdigt, men det bør ikke føre til uretfærdige generaliseringen

Anmeld

11. marts 2011

Vingummien

Sof skriver:

Jeg bliver nødt til at komme ud med det, da jeg nu har set det flere gange og jeg faktisk ikke synes det er okay!

Hvorfor er det at alle tråde omhandlende en eller andens partner, x-partner, etc. der har været dum, utro, er skredet eller lignende skal ende ud i at alle mænd er nogle fjolser og egoistiske idioter?

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor så mange mænd skal bøde for at nogle har haft nogle trælse oplevelser. Tror mange gange at man er nødt til at se sig selv i spejlet og så se efter hvad man egentlig går efter af mænd og så ændre det og sig selv i stedet for bare at komme med en generel sviner over mænd.

Selvfølgelig skal man have lov til at brokke sig over sin mand, ingen tvivl om det, men derefter må man så gøre op med sig selv om man vil leve sådan eller ej og så gøre noget ved det i stedet for at se sig ondt på stort set alle mænd.

Og ja, jeg synes faktisk godt jeg kan være denne tråd bekendt, for jeg har mødt min del af røvhuller, både de utro, de fysisk og psykisk voldelige, de pædofile osv. Men jeg har aldrig haft en generel tanke om at alle mænd er nogle klaphatte og det synes jeg også man skal passe på med.

Jeg har altid ramt de dårlige mænd og jeg har fået mine nederlag. Har så ændret på mig selv, mine holdninger, grænser og gennemgående blevet stærkere, ved hvad jeg er værd og hvad jeg fortjener og jeg vil ikke nøjes med mindre, og det gør jeg heller ikke.

Synes det er rigtig trist at så mange tråde der omhandler EN mand skal ende ud i hetz på samtlige mænd.

Tænk lidt over det og se om ikke der er noget om det, og derudover så håber jeg at alle har en dejlig solskins fredag og får en skøn weekend 

Ps. der er mulighed for at svare anonymt

Kunne faktisk have skrevet det samme, har også mødt en del røvhuller. Og nu har jeg en fantastisk kæreste netop fordi jeg har ændret lidt på mig selv også

Anmeld

11. marts 2011

Sof

Nu er det så ikke kun herinde, men generelt på forums hvor hoveddelen af brugerne er kvinder og lige nu kører der faktisk en hvor det er blevet sagt og det er også blevet spottet herinde flere gange.

Jeg ved godt at min kæreste intet har med de tråde at gøre, da han er gennemgående fantastisk og det er heller ikke der jeg vil hen.

Jeg synes bare det er synd at dem der har haft dårlige oplevelser får en opfattelse af at størstedelen af mænd er nogle fjolser.

De er det for det meste kun fordi de kan få lov, for fik de ikke lov, så var der ikke muligheden for det.

Forstå mig ret, det er slet ikke fordi jeg føler mig ramt på nogle måder, jeg har som sagt mødt min del af fjolser, men jeg fandt også ud af at det var mig selv jeg skulle ændre og ikke dem.

Og ja, mænd der er utro, har været voldelige osv. de er da absolut nogle spader og det skal da også siges, det gør jeg også og trøster da også hvis jeg kan, men derfor synes jeg ikke at det skal ende med at de fleste mænd er nogle klaphatte, for så skulle mænd også sidde og udtale sig om at de fleste kvinder er nogle hormonel forstyrrede hysteriske kællinger, og det giver jo ingen mening og er en meget barnlig holdning at have til tingene.

Men okay, det var skam også bare min mening og min undren, for jeg synes helt ærligt at det er et sørgeligt syn på sine medmennesker fordi nogle har dummet sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.