Jeg bliver nødt til at komme ud med det, da jeg nu har set det flere gange og jeg faktisk ikke synes det er okay!
Hvorfor er det at alle tråde omhandlende en eller andens partner, x-partner, etc. der har været dum, utro, er skredet eller lignende skal ende ud i at alle mænd er nogle fjolser og egoistiske idioter?
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor så mange mænd skal bøde for at nogle har haft nogle trælse oplevelser. Tror mange gange at man er nødt til at se sig selv i spejlet og så se efter hvad man egentlig går efter af mænd og så ændre det og sig selv i stedet for bare at komme med en generel sviner over mænd.
Selvfølgelig skal man have lov til at brokke sig over sin mand, ingen tvivl om det, men derefter må man så gøre op med sig selv om man vil leve sådan eller ej og så gøre noget ved det i stedet for at se sig ondt på stort set alle mænd.
Og ja, jeg synes faktisk godt jeg kan være denne tråd bekendt, for jeg har mødt min del af røvhuller, både de utro, de fysisk og psykisk voldelige, de pædofile osv. Men jeg har aldrig haft en generel tanke om at alle mænd er nogle klaphatte og det synes jeg også man skal passe på med.
Jeg har altid ramt de dårlige mænd og jeg har fået mine nederlag. Har så ændret på mig selv, mine holdninger, grænser og gennemgående blevet stærkere, ved hvad jeg er værd og hvad jeg fortjener og jeg vil ikke nøjes med mindre, og det gør jeg heller ikke.
Synes det er rigtig trist at så mange tråde der omhandler EN mand skal ende ud i hetz på samtlige mænd.
Tænk lidt over det og se om ikke der er noget om det, og derudover så håber jeg at alle har en dejlig solskins fredag og får en skøn weekend 
Ps. der er mulighed for at svare anonymt