Har været ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Vingummien

Grundet noget andet, og så kom vi til at snakke om at jeg har siden sidst i graviditeten haft stærke smerter i min højre side, ind ved ribbene. Og nogle dage være end andre.
Hun undså og siger at hun godt kan forstå at jeg har ondt da jeg har det her:

http://www.aktivkiropraktik.dk/symptomoversigt/facetledssyndrom/facetlessyndrom.htm

Så nu skal jeg til at gå til behandling for at få det vlk igen av siger jeg bare, for bare det lægen gjorde, gjorde vildt nas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Barbamama

Åh.... det er da godt du får det rettet nu! Det gør bare SÅ ondt at gå rundt med sådan noget. Jeg har rendt MEGET til kiropraktor og man bliver bare så glad for det for det hjælper rigtig meget!

Anmeld

11. marts 2011

anna-jonas

Jamen, kæreste dog...................det gør jo avs. Skal du til fys.?

Anmeld

11. marts 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Jamen, kæreste dog...................det gør jo avs. Skal du til fys.?

Ja, skal bare have fundet en, og så skal jeg afsted

Anmeld

11. marts 2011

anna-jonas

Prøv med en kiropraktor i stedet......................synes de er bedre for en varig løsning. Der er en ret stor egenbetaling på både fys. og ergo...................håber du er medlem af Danmark.

Anmeld

11. marts 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Prøv med en kiropraktor i stedet......................synes de er bedre for en varig løsning. Der er en ret stor egenbetaling på både fys. og ergo...................håber du er medlem af Danmark.

Er der ikke også det på kiropraktor?

Har bare fået en henvisning på fys, lægerne giver jo ikke til kiropraktor. Så tror du ikke fys vil være billigst for mig?

Anmeld

12. marts 2011

anna-jonas

Nej, det er nogenlunde samme pris, og Danmark dækker begge steder. Kiropraktor behandlinger strækker sig som regel ikke over så lang tid, som fys. behandling...........................så er dermed billigerer i længden.

Anmeld

12. marts 2011

Vingummien

anna-jonas skriver:

Nej, det er nogenlunde samme pris, og Danmark dækker begge steder. Kiropraktor behandlinger strækker sig som regel ikke over så lang tid, som fys. behandling...........................så er dermed billigerer i længden.

Oki,men har ik Danmark for syg til at få det, eller hvad man  nu skal sige

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg ville også sige kiropraktor...

Anmeld

12. marts 2011

Lilac

nu virker linket ikke, så kan ikke lige læse præcist hvad det er, men fra det jeg kan læse lyder det da ubehageligt, men super godt at lægen har kigget på det! Håber ikke det tager for lang tid at få rettet op på det - eller giver for mange smerter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.