Hvad ville du betale for en brugt klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Anonym trådstarter

Vi vil sætte vores klapvogn til salg, men ved ikke rigtig hvad vi kan tage for den!

Det er en teutonia mistral. Den er sort og ca. 4 år gammel! Det er med lufthjul, svingbart styr og den kan ligges helt ned! Den har en smule rust hist og her, men det ser man ikke ved første øjekast! Den er ikke falmet og har ingen pletter!

Alt i alt en fin vogn, men selvfølgelig en den brugt!

Hvad skal vi sætte den til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

An&Jo

jeg ville selv maks give halv pris af hvad man kan få den for fra ny, for ellers er der ingen mening i at købe brugt.. Derudover så vil jeg sige at hvis der er lidt rust derpå så skal du enten selv forsøge at fjerne det eller slå noget ekstra af prisen.. For mig er det også rigtig vigtigt at sælger af de brugte ting er til at handle med, altså at man ikke er låst fast på prisen men godt kan gå måske 200kr ned hvis det er nødvendigt..

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Vi vil sætte vores klapvogn til salg, men ved ikke rigtig hvad vi kan tage for den!

Det er en teutonia mistral. Den er sort og ca. 4 år gammel! Det er med lufthjul, svingbart styr og den kan ligges helt ned! Den har en smule rust hist og her, men det ser man ikke ved første øjekast! Den er ikke falmet og har ingen pletter!

Alt i alt en fin vogn, men selvfølgelig en den brugt!

Hvad skal vi sætte den til?

det kommer jo også an på hvad i selv har givet for den. men jeg vil nok sige mellem 150-200

vi købte en brugt for 100 kr men det var også af min svigerinde, den er brugt til 2 af hendes børn, falmet i farven og plastikhjul. men ikke lige huske mærket på den, ud over de andre ting er den fin nok kalesjen er dog lidt løs men det er så hvad det er. den fungere fint til vores datter. men skal dog ha en ny når næste barn skal bruge klapvogn regner vi med. for den er ved at være slit nu den vi har.

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

mortilj skriver:

jeg ville selv maks give halv pris af hvad man kan få den for fra ny, for ellers er der ingen mening i at købe brugt.. Derudover så vil jeg sige at hvis der er lidt rust derpå så skal du enten selv forsøge at fjerne det eller slå noget ekstra af prisen.. For mig er det også rigtig vigtigt at sælger af de brugte ting er til at handle med, altså at man ikke er låst fast på prisen men godt kan gå måske 200kr ned hvis det er nødvendigt..

Den har kostet 4000 kr

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

det kommer jo også an på hvad i selv har givet for den. men jeg vil nok sige mellem 150-200

vi købte en brugt for 100 kr men det var også af min svigerinde, den er brugt til 2 af hendes børn, falmet i farven og plastikhjul. men ikke lige huske mærket på den, ud over de andre ting er den fin nok kalesjen er dog lidt løs men det er så hvad det er. den fungere fint til vores datter. men skal dog ha en ny når næste barn skal bruge klapvogn regner vi med. for den er ved at være slit nu den vi har.

Den har kostet 4000 kr fra ny!

Anmeld

11. marts 2011

tinasmor

Jeg tror jeg max ville give 700 kr for en klapvogn. Men så skulle den også være i rigtig god "form" og sådan en der kunne vendes (håndtaget) om, og den skal kunne ligges helt ned osv. 

Anmeld

11. marts 2011

cecilie1984

kan du ikke lægge et billede ind af den, så er det lidt nemmere at vurdere

Anmeld

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Den har kostet 4000 kr fra ny!

okay... så måske lidt under det halve da der er lidt rust.

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

okay... så måske lidt under det halve da der er lidt rust.

Jeg påtænker at sætte den til 1400 kr og så er jeg villig til at gå lidt ned i pris - Håber det er rimeligt nok!

Anmeld

11. marts 2011

Laulund87

4 år er meget for en klapvogn og netop den model er tit på tilbud. Vores Teutonia Mistral gav vi 2700 kr for.

Jeg vil sige 500 kr og hvis den er meget pæn, så lidt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.