Den kommede X-Factorstjerne <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Manakauapo

Så vil den stolte moster her da lige vise niecen min lidt frem.

Hun er totalt fascineret af X-Factor og laver stortset ikke andet end at synge foran kameraet! Faktisk sagde hun at når jeg havde filmet hende, skulle jeg ligge videoen ud på Youtube. Der ryger det godt nok ikke ud, men her gør det.  

Jeg undskylder mosterens stemme, der overhovedet bare ikke ville makke ret den dag. Og så også lige at videoen vender på siden. Men sidder ikke ved min egen computer, så jeg kan vende dem om!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Manakauapo

11. marts 2011

mariamiss6

Hvor hyggeligt da

Anmeld

11. marts 2011

Manakauapo

mariamiss6 skriver:

Hvor hyggeligt da

Hehe.. Nemlig! Hun hygger sig så meget med at synge

Anmeld

11. marts 2011

Becks

Valkyrien skriver:

Så vil den stolte moster her da lige vise niecen min lidt frem.

Hun er totalt fascineret af X-Factor og laver stortset ikke andet end at synge foran kameraet! Faktisk sagde hun at når jeg havde filmet hende, skulle jeg ligge videoen ud på Youtube. Der ryger det godt nok ikke ud, men her gør det.  

Jeg undskylder mosterens stemme, der overhovedet bare ikke ville makke ret den dag. Og så også lige at videoen vender på siden. Men sidder ikke ved min egen computer, så jeg kan vende dem om!

Hvor hyggeligt

Og så fingerhækler hun -  det elskede jeg som lille

Anmeld

11. marts 2011

Manakauapo

Tutter skriver:

Hvor hyggeligt

Og så fingerhækler hun -  det elskede jeg som lille

Ja, det gør hun! Hun opdagede jo lige mosters skuffe med garn, og da hun hverken kan eller må håndtere en hæklenål eller et par strikkepinde, måtte jeg jo lære hende den metode med fingerstrik. Er du gal, hvor var hun stolt, da hun selv begyndte på den. De første 5 omgange måtte jeg jo lige bøje hendes fingre rigtigt og så videre. OG så gjorde hun det selv. Syntes det er dejligt at hun er så lærenem!

Anmeld

11. marts 2011

Becks

Valkyrien skriver:

Ja, det gør hun! Hun opdagede jo lige mosters skuffe med garn, og da hun hverken kan eller må håndtere en hæklenål eller et par strikkepinde, måtte jeg jo lære hende den metode med fingerstrik. Er du gal, hvor var hun stolt, da hun selv begyndte på den. De første 5 omgange måtte jeg jo lige bøje hendes fingre rigtigt og så videre. OG så gjorde hun det selv. Syntes det er dejligt at hun er så lærenem!

Hvor er hun god

Anmeld

11. marts 2011

Manakauapo

Tutter skriver:

Hvor er hun god

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.