Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er jeg den eneste der synes det program stinker helt vildt? Jeg kan slet ikke tage seriøst at Robert Hansen og Camilla Ottesen skal sidde og grine så falsk.
Øv for et program at spilde sin aften på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: jeg synes det er mega sjovt... Jeg lå flad af grin sidste uge, denne uge var ikk så sjov... Men det er go humor..
jeg synes det er mega sjovt... Jeg lå flad af grin sidste uge, denne uge var ikk så sjov... Men det er go humor..
Haha jeg synes også det var mega sjovt sidste uge. Især det kæreste par der var med
Lulle. skriver: Haha jeg synes også det var mega sjovt sidste uge. Især det kæreste par der var med
sarahb skriver: det var for sjovt, hun var næsten fra en anden planet.. Hold da fast hvor lå og vred mig af grin... Det var sååååå sjovt..
det var for sjovt, hun var næsten fra en anden planet.. Hold da fast hvor lå og vred mig af grin... Det var sååååå sjovt..
Hahah, begynder helt at grine igen. For ja det var hun altså.. Det var sq for sjovt altså...
Lulle. skriver: Hahah, begynder helt at grine igen. For ja det var hun altså.. Det var sq for sjovt altså...
Jeg synes nu også at selve det sjove er sjovt... men jeg synes virkelig det er dårlig ramt at Robert og Camilla skal sidde og grine i baglokalet som vanvittige..
Ej jeg synes også det var mega irriterende i sidste uge da de sad og grinte falsk SÅ længe..Desuden synes jeg det er en smule kedeligt
Synes det er mega sjovt, og opfattede ikke deres grin som falske. Synes netop at det at man får lov at se dem være flade af grin gør programmet endnu sjovere, fordi det smitter
Laulund87 skriver: Ej jeg synes også det var mega irriterende i sidste uge da de sad og grinte falsk SÅ længe..Desuden synes jeg det er en smule kedeligt
Helt enig. Det var hysterisk falsk tilsidst.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128