Programmet "det er løgn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

smokin

Er jeg den eneste der synes det program stinker helt vildt? Jeg kan slet ikke tage seriøst at Robert Hansen og Camilla Ottesen skal sidde og grine så falsk.

Øv for et program at spilde sin aften på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

trunte89

Jeg synes nu, at det er sjovt nok det jeg har set af det. Er dog enig i, at man godt kunne undvære Robert og camilla.

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

jeg synes det er mega sjovt... Jeg lå flad af grin sidste uge, denne uge var ikk så sjov... Men det er go humor..

Anmeld

11. marts 2011

elluL

sarahb skriver:

jeg synes det er mega sjovt... Jeg lå flad af grin sidste uge, denne uge var ikk så sjov... Men det er go humor..

Haha jeg synes også det var mega sjovt sidste uge. Især det kæreste par der var med

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

Lulle. skriver:

Haha jeg synes også det var mega sjovt sidste uge. Især det kæreste par der var med

det var for sjovt, hun var næsten fra en anden planet.. Hold da fast hvor lå og vred mig af grin... Det var sååååå sjovt..

Anmeld

11. marts 2011

elluL

sarahb skriver:

det var for sjovt, hun var næsten fra en anden planet.. Hold da fast hvor lå og vred mig af grin... Det var sååååå sjovt..

Hahah, begynder helt at grine igen. For ja det var hun altså.. Det var sq for sjovt altså...

Anmeld

11. marts 2011

smokin

Lulle. skriver:

Hahah, begynder helt at grine igen. For ja det var hun altså.. Det var sq for sjovt altså...

Jeg synes nu også at selve det sjove er sjovt... men jeg synes virkelig det er dårlig ramt at Robert og Camilla skal sidde og grine i baglokalet som vanvittige..

Anmeld

11. marts 2011

Laulund87

Ej jeg synes også det var mega irriterende i sidste uge da de sad og grinte falsk SÅ længe..Desuden synes jeg det er en smule kedeligt

Anmeld

11. marts 2011

Frøken J.

Synes det er mega sjovt, og opfattede ikke deres grin som falske. Synes netop at det at man får lov at se dem være flade af grin gør programmet endnu sjovere, fordi det smitter

Anmeld

11. marts 2011

smokin

Laulund87 skriver:

Ej jeg synes også det var mega irriterende i sidste uge da de sad og grinte falsk SÅ længe..Desuden synes jeg det er en smule kedeligt

Helt enig. Det var hysterisk falsk tilsidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.