Hjemme igen fra AOMA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Happiness

Så er jeg hjemme igen efter tjek på Hvidovre. Havde rigtig mange plukveer igår, så var temmelig bekymret. Idag har jeg så været til tjek.

Livmoderhalsen er heldigvis ikke blevet forkortet, så ingen fare der. Skal bare slappe af henover weekenden. Så er lettet!

Dog opdagede de ved scanningen at min moderkage blokkere for "udgangen", så skal til kontrolscanning igen i uge 32. Og hvis moderkagen ikke har flyttet sig, så står den desværre på kejsersnit

Æv æv, håber virkelig at den flytter sig, da jeg helst vil undgå kejsersnit!

Men bare en lille update herfra.

Hilsen en lettet Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Becks

MaybeMe skriver:

Så er jeg hjemme igen efter tjek på Hvidovre. Havde rigtig mange plukveer igår, så var temmelig bekymret. Idag har jeg så været til tjek.

Livmoderhalsen er heldigvis ikke blevet forkortet, så ingen fare der. Skal bare slappe af henover weekenden. Så er lettet!

Dog opdagede de ved scanningen at min moderkage blokkere for "udgangen", så skal til kontrolscanning igen i uge 32. Og hvis moderkagen ikke har flyttet sig, så står den desværre på kejsersnit

Hilsen en lettet Camilla

Puha søde , det er da gået min næse forbi!

Godt og høre der ikke er noget alvorligt

Krydser alt hvad jeg kan for at moderkagen rykker sig for den bette mand

Anmeld

11. marts 2011

Happiness

Tutter skriver:

Puha søde , det er da gået min næse forbi!

Godt og høre der ikke er noget alvorligt

Krydser alt hvad jeg kan for at moderkagen rykker sig for den bette mand

Ja det er rart at det er ok. Bare træls at skulle være sygemeldt her i weekenden Men må jo tage den med ro, ihvertfald indtil plukveerne ikke er så slemme mere.

Men lillemanden har det godt. Hørte et flot hjertelyd. Og så sparkede han lige så hårdt at jordmoderen kunne se det udenpå maven Det var dejligt at se og høre 

Men ja håber virkelig at moderkagen flytter sig, så lillemanden kan komme rigtigt ud, istedet for nødudgangen.

Anmeld

11. marts 2011

Becks

MaybeMe skriver:

Ja det er rart at det er ok. Bare træls at skulle være sygemeldt her i weekenden Men må jo tage den med ro, ihvertfald indtil plukveerne ikke er så slemme mere.

Men lillemanden har det godt. Hørte et flot hjertelyd. Og så sparkede han lige så hårdt at jordmoderen kunne se det udenpå maven Det var dejligt at se og høre 

Men ja håber virkelig at moderkagen flytter sig, så lillemanden kan komme rigtigt ud, istedet for nødudgangen.

Du må tage en alvorlig snak med ham

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Hilsen en lettet Camilla

Åhh, dejligt at høre, at det hele gik godt søde

Kan godt forstå du ikke har det godt med kejsersnit, ville jeg også være rigtig ked af, men de er heldigvis så dygtige i dag, og med alle dem, som selv vælger, at de vil have kejsersnit, så er det nok slet ikke så slemt som man frygter...

Er sikker på, at det hele kommer til at gå godt uanset, om det ender med kejsersnit eller vag. fødsel

Anmeld

13. marts 2011

Happiness

Maalene skriver:

Åhh, dejligt at høre, at det hele gik godt søde

Kan godt forstå du ikke har det godt med kejsersnit, ville jeg også være rigtig ked af, men de er heldigvis så dygtige i dag, og med alle dem, som selv vælger, at de vil have kejsersnit, så er det nok slet ikke så slemt som man frygter...

Er sikker på, at det hele kommer til at gå godt uanset, om det ender med kejsersnit eller vag. fødsel

Har lidt vendt mig til tanken. Nu når chancerne er der. Det er i det mindste rart at vi kan være forberedte på det!

Men vil nu helst føde vag. Men så længe han kommer sikkert til verden, så er alt andet lige meget!

Anmeld

13. marts 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Har lidt vendt mig til tanken. Nu når chancerne er der. Det er i det mindste rart at vi kan være forberedte på det!

Men vil nu helst føde vag. Men så længe han kommer sikkert til verden, så er alt andet lige meget!

Ja, det er rigtigt - det er jo uden tvivl det vigtigste

Men ja, det må være dejligt, at kunne forberede sig lidt på det, så er det nemmere at acceptere og kapere i ens gravide hoved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.