Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En PIGE, som ligger i maven og hygger sig, hun var så aktiv at de havde svært ved at scanne hende, og så ligger hun med hovedet godt begravet så det var svært at scanne det, men det hele gik godt og der er ingen tegn på misdannelser, så vi er super glade, og fejrede det ved at tage i IKEA og købe det pudslebord vi ville have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tropez skriver: En PIGE, som ligger i maven og hygger sig, hun var så aktiv at de havde svært ved at scanne hende, og så ligger hun med hovedet godt begravet så det var svært at scanne det, men det hele gik godt og der er ingen tegn på misdannelser, så vi er super glade, og fejrede det ved at tage i IKEA og købe det pudslebord vi ville have
Tillykke!
@nn@ skriver: Tillykke!
mange tak
Stort tillykke med det! Blir dejligt med en lille prinsesse
Stort tillykke med detDet lyder jo vildt dejligt.Kan godt forstå at det lige skulle fejres
MaybeMe skriver: Stort tillykke med det! Blir dejligt med en lille prinsesse
Ja for pokker glæder mig til hun engang kommer til verden, og både kæresten og jeg fik ret i vores mavefornemmelser, vi vidste bare det blev en pige
Glæder mig også HELT vildt til det er vores tur i næste uge. Har fornemmelsen af at vi venter os en lille dreng, så spændende at se om fornemmelsen er korrekt...
MetteMe skriver: Tillykke! Glæder mig også HELT vildt til det er vores tur i næste uge. Har fornemmelsen af at vi venter os en lille dreng, så spændende at se om fornemmelsen er korrekt...
Mange tak skal du have, ja vi var jo begge enige om at det ville blive en pige, og ja det blev en pige, så mon ik du skal have en lille gut
Tropez skriver: Mange tak skal du have, ja vi var jo begge enige om at det ville blive en pige, og ja det blev en pige, så mon ik du skal have en lille gut
Tjo, man siger jo man ikke skal undervurdere ens mavefornemmelse... Så det kan da være der er noget om det!
Kan næsten ikke vente
tillykke :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128