Jeg er bare så stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Henriette1973

Jeg holder fri med min datter i dag. Vi har været i Storcenter Nord for at bytte tøj. Inden vi skal hjem, skal vi selvfølgelig lige lege i centeres "legeland". Her kommer hun hurtig i kontakt med en "stor" dreng på 3 år. Og straks finder de kemien sammen og starter en løbe/rutshe leg. Han bliver helt ked, da vi skal hjem og kommer hen for at give hende hånden.

Jeg er bare så PAVE STOLT over, at min lille pige på 2 år kan finde ud af hurtigt at få venner. Det betyder mere for mig, at hun kan det der med at være social og en god ven, frem for alt andet.

Hold K... jeg elsker det lille pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Laulund87

Det er en egenskab jeg virkelig håber min datter også får

Hvor er hun dygtig

Anmeld

12. marts 2011

LR85

Nå, det er da også bare sødt når din lille pige bliver venner med en så stor dreng.

Det har da være en speciel oplevelse a se på som forældre, det med relationerne imellem. Stort

Anmeld

12. marts 2011

Henriette1973

Laulund87 skriver:

Det er en egenskab jeg virkelig håber min datter også får

Hvor er hun dygtig

Tak  

Det kan jeg godt forstå. I virkeligheden er det jo det der får samfundet til at køre rundt. Evnen til til at skabe relationer.

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

Henriette1973 skriver:

Tak  

Det kan jeg godt forstå. I virkeligheden er det jo det der får samfundet til at køre rundt. Evnen til til at skabe relationer.

Anmeld

12. marts 2011

Henriette1973

louiseandersen85 skriver:

Nå, det er da også bare sødt når din lille pige bliver venner med en så stor dreng.

Det har da være en speciel oplevelse a se på som forældre, det med relationerne imellem. Stort

Jep det er det. Men moderen til drengen må også være stolt, for han var så sød og hensynsfuld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.