Jaaaaaa mand! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

*Sofie*

Jeg har fået elevplads

Er igang med et HG turboforløb, og var til 'job'(elev)samtale i Helsingør kommune i går. De ringede her til formiddag og sagde at jeg har fået pladsen.
Jeg blev så glad at jeg begyndte at tude. Nu er min fremtid sikret. Det var lige præcis netop denne elevplads jeg ville ha....OG JEG FIK DEN! Det er fandme så uvirkeligt!!!
Wuhu, jeg er bare SÅ glad!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Kruse90

STORT tillykke.
Hvor er det bare fantastisk

Anmeld

11. marts 2011

Rockertand

Hold da op - det er SÅÅÅÅÅ fedt for dig - STORT tillykke herfra.

Anmeld

11. marts 2011

Gittemor09

*Sofie* skriver:

Jeg har fået elevplads

Er igang med et HG turboforløb, og var til 'job'(elev)samtale i Helsingør kommune i går. De ringede her til formiddag og sagde at jeg har fået pladsen.
Jeg blev så glad at jeg begyndte at tude. Nu er min fremtid sikret. Det var lige præcis netop denne elevplads jeg ville ha....OG JEG FIK DEN! Det er fandme så uvirkeligt!!!

ej, stort tillykke.. er da super glad på dine vejne Det må være super lækkert....

jeg vil gerne selv på kommune.. afsluttede min Hg i 2009... men har ikke fået nogen elevplads endnu

tror jeg har sendt 30-40 ansøgninger (vidt forskellige) i 2011... så tør ikke tælle det samlede siden 2009...

vil også være heldig som dig....!!

Anmeld

11. marts 2011

Pige2009

*Sofie* skriver:

Jeg har fået elevplads

Jeg blev så glad at jeg begyndte at . Nu er min fremtid sikret. Det var lige præcis netop denne elevplads jeg ville ha....OG JEG FIK DEN! Det er fandme så uvirkeligt!!!

Tillykke! Det er da super dejligt...

Anmeld

11. marts 2011

*Sofie*

Kruse90 skriver:

STORT tillykke.
Hvor er det bare fantastisk

Tak ska du ha...Ja, det er sq ret fantastisk

Anmeld

11. marts 2011

*Sofie*

Rockertand skriver:

Hold da op - det er SÅÅÅÅÅ fedt for dig - STORT tillykke herfra.

Årh tusind tak

Anmeld

11. marts 2011

Frøken J.

Kæmpe stort tillykke! Forstår godt du er glad!!

Anmeld

11. marts 2011

*Sofie*

Gittemor09 skriver:

ej, stort tillykke.. er da super glad på dine vejne Det må være super lækkert....

jeg vil gerne selv på kommune.. afsluttede min Hg i 2009... men har ikke fået nogen elevplads endnu

tror jeg har sendt 30-40 ansøgninger (vidt forskellige) i 2011... så tør ikke tælle det samlede siden 2009...

vil også være heldig som dig....!!

Wow, ja, jeg håber da også snart du finder en elevplads...

Og tak

Anmeld

11. marts 2011

Vingummien

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.