japan und alles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

oo

ja, jeg er nok lidt en spasser, men jeg sidder her og tænker lidt meget over, om man nu skal lade Sol stå og snorke udenfor idag (og imorgen osv) efter jordskælvet i Japan.

De snakker jo en masse om, at atomkraftværkerne er ramt og jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke stoler på vi får besked før det går HELT galt på et atomkraftværk... og så tænker jeg jo på Tjernobyl i 80'erne....der fik vi jo besked på at blive indendørs og lukke vinduerne (jeg kan huske det fordi min mor var gravid med min yngste søster og vi (min ældste lillesøster og jeg) har haft megen morskab ud af at påstå, at hun (min lillesøster) var atomskadet )

der er jo allerede atom-alarm i Japan nu, men kan det ramme os???

er der nogen andre der tænker over det her?? Jeg må jo lige snakke med gode gamle fysiker-Søren når han kommer hjem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

ja, jeg er nok lidt en spasser, men jeg sidder her og tænker lidt meget over, om man nu skal lade Sol stå og snorke udenfor idag (og imorgen osv) efter jordskælvet i Japan.

De snakker jo en masse om, at atomkraftværkerne er ramt og jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke stoler på vi får besked før det går HELT galt på et atomkraftværk... og så tænker jeg jo på Tjernobyl i 80'erne....der fik vi jo besked på at blive indendørs og lukke vinduerne (jeg kan huske det fordi min mor var gravid med min yngste søster og vi (min ældste lillesøster og jeg) har haft megen morskab ud af at påstå, at hun (min lillesøster) var atomskadet )

er der nogen andre der tænker over det her?? Jeg må jo lige snakke med gode gamle fysiker-Søren når han kommer hjem...

du siger noget Trine... det ved jeg ikke.... pyha

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

Tjuhl skriver:

ejh, sådan noget må du ikke sige når lille fisen står ude i solen og sover

Anmeld

11. marts 2011

oo

alright, jeg fik lige et mindre hysterisk anfald overfor Søren og han forklarede mig, at det jo er 10-15 gange længere væk fra Danmark en Tjernobyl var, så HVIS der er noget der kan ramme os, så rammer det os ikke i dag. og så er han overbevist om, at alarmerne (i ved dem på skolerne) lyder hvis det er

sorry! men jeg har jo også en unge der står udenfor og snorker lige nu og jeg tænkte bare, hun skal jo ikke føde mig misdannede børnebørn en dag, vel

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

alright, jeg fik lige et mindre hysterisk anfald overfor Søren og han forklarede mig, at det jo er 10-15 gange længere væk fra Danmark en Tjernobyl var, så HVIS der er noget der kan ramme os, så rammer det os ikke i dag. og så er han overbevist om, at alarmerne (i ved dem på skolerne) lyder hvis det er

sorry! men jeg har jo også en unge der står udenfor og snorker lige nu og jeg tænkte bare, hun skal jo ikke føde mig misdannede børnebørn en dag, vel

ha ha.... nej...

jeg er nu alligevel glad for at du spurgte Søren.... ellers ville jeg da have hentet Nikoline i en fart

Anmeld

11. marts 2011

patella

Tjuhl skriver:

Puuha blir helt dårlig - har jo også guldklumpen ude og trække torsk i land... det må vi da lige holde øre med i nyhederne. Havde slet ikke tænkt over det... ¨

NOgle gange er det bare rart med de mænd dér, der lige kan få vores hysteri til at falde lidt

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

pyyyyh....

Så nyder jeg fortsat solen igennem vinduerne, når nu sneen og regnen er stoppet for nu.

Anmeld

11. marts 2011

9510

Puha sidder lige og ser tv2 news,,Får det helt skidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.