Så er det imorgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

noah3006

Uha er så spændt...... Det er jo imorgen terminen er.... jeg håber sådan at bebs kommer, men noget siger mig at det ikke bliver forløbeligt....

Kan mærke at kroppen gør klar, der er lidt mere murren og bebs bevæger sig heller ikke voldsomt meget mere, der er jo ret trangt. men slet ikke noget hvor jeg ved at nu er det helt sikkert igang. 

Åhhh send mig en masse tanker og ve-støv... vil så gerne se min guldklump.

Klem

Ps. har både prøvet at bage ve-kagen, hoppe ned fra en stol og lave en masse ting... men intet har gjort noget. Så nu ved jeg for mit vedkommende at det er en skrøne. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

MIWULA

noah3006 skriver:

Uha er så spændt...... Det er jo imorgen terminen er.... jeg håber sådan at bebs kommer, men noget siger mig at det ikke bliver forløbeligt....

Kan mærke at kroppen gør klar, der er lidt mere murren og bebs bevæger sig heller ikke voldsomt meget mere, der er jo ret trangt. men slet ikke noget hvor jeg ved at nu er det helt sikkert igang. 

Åhhh send mig en masse tanker og ve-støv... vil så gerne se min guldklump.

Klem

Ps. har både prøvet at bage ve-kagen, hoppe ned fra en stol og lave en masse ting... men intet har gjort noget. Så nu ved jeg for mit vedkommende at det er en skrøne. hehe

Uhhh sender noget ve støv i håb om der sker noget snart.  

Skal selv sættes igang imorgen formiddag da jeg er gået 2 uger over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.