så spark mig dog igang!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

AWO

BlyViol skriver:

jo... men det bliver sådan en, har ikke en sparke smiley hehe..

det er virkelig træls man ikke kan komme igang- jeg får så dårlig samvittighed for Alberte er lige starter i dagpleje i onsdags og skal være der fra 8-12 i dag, og det er jo for at jeg kan få lavet noget, men som det er nu kunne hun da lige så godt være hjemme tsk :/

DONK!! Av, så må vi da håber, det hjælper..

Elina er også lige startet, så jeg kan nå at omme godt i gang, inden jeg starter arbejde til påske - så motivationen burde jo være der for os begge to??

Nå, men nu må jeg hellere være dygtig og lukke ned for baby - og så må jeg først kigge på computeren igen om en time!! Basta!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Vidunderligeunger

Anke skriver:

DONK!! Av, så må vi da håber, det hjælper..

Elina er også lige startet, så jeg kan nå at omme godt i gang, inden jeg starter arbejde til påske - så motivationen burde jo være der for os begge to??

Nå, men nu må jeg hellere være dygtig og lukke ned for baby - og så må jeg først kigge på computeren igen om en time!! Basta!

god ide god skrivning!!!

Anmeld

11. marts 2011

heidi30

Nøj, hvor jeg kender til det. Jeg startede på fjern studie i December og det er en kamp for mig. Min søn sover normalt 2 gode lure og en kort,så jeg burde have ok tid til at læse og lave opgaver.....MEN nej, sidder også her på Baby.

Jeg har en veninde som læser det samme og vi har aftaler i løbet af studiet hvor vi skal mødes og snakke opgaver og lektioner osv. Det er self en hjælp da jeg så SKAL have læst til en bestemt dato.

Så hvis der nu er andre du kender, som læser eller måske kunne du kontakte studiekontoret og høre om der er andre i dit område som læser som du kunne mødes med, så får du dig sparket igang på den måde.

God læselyst 

Anmeld

11. marts 2011

L-Mortil3

Skal svigermonster til at komme og overvåge dig??

Vil du STRAKS få måsen i gear! Jeg FORVENTER du er færdig, og gerne har lavet MERE end du skulle når du lander her kl. 14 !

Anmeld

11. marts 2011

Vidunderligeunger

heidi30 skriver:

Nøj, hvor jeg kender til det. Jeg startede på fjern studie i December og det er en kamp for mig. Min søn sover normalt 2 gode lure og en kort,så jeg burde have ok tid til at læse og lave opgaver.....MEN nej, sidder også her på Baby.

Jeg har en veninde som læser det samme og vi har aftaler i løbet af studiet hvor vi skal mødes og snakke opgaver og lektioner osv. Det er self en hjælp da jeg så SKAL have læst til en bestemt dato.

Så hvis der nu er andre du kender, som læser eller måske kunne du kontakte studiekontoret og høre om der er andre i dit område som læser som du kunne mødes med, så får du dig sparket igang på den måde.

God læselyst 

det har jeg gjort, jeg er den eneste så langt væk fra skolen. den næsmeste bor 67 km væk :/ men ellers en god ide. Jeg kommer også igang, og får lavet det jeg skal men det bliver næsten altid om aftenen når jeg gerne vil hygge med kæresten og tiden er jo sat af til det nu!! startede i onsdags så har heller ikke haft så meget tid til det kun tre dage til 5 dages arbejde, så i næste uge skulle det gerne gå godt

Anmeld

11. marts 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Skal svigermonster til at komme og overvåge dig??

Vil du STRAKS få måsen i gear! Jeg FORVENTER du er færdig, og gerne har lavet MERE end du skulle når du lander her kl. 14 !

okkkaaaayyyyy svigermonster... jeg skynder mig. var faktisk igang, men nu skal vaskemaskinen tømmes. sjovt som det lige pludselig er blevet meget federe end at lave lektier :/

Anmeld

11. marts 2011

L-Mortil3

BlyViol skriver:

okkkaaaayyyyy svigermonster... jeg skynder mig. var faktisk igang, men nu skal vaskemaskinen tømmes. sjovt som det lige pludselig er blevet meget federe end at lave lektier :/

Fnis, kender det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.