Føles som om mit underliv vil vende vrangen ud på sig selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

170811

Som nogen måske har læst har jeg haft en del plukveer allerede.. 17+2 idag.

I dag og igår da jeg skulle på toilettet synes jeg det føles som om mit underliv prøver at vende vrangen ud på sig selv? Er det normalt? Ligesom om det er meget tungt, og lidt ømt... Gud nej hvor er der mange spørgsmål og bekymringer når man er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Tropez

170811 skriver:

Som nogen måske har læst har jeg haft en del plukveer allerede.. 17+2 idag.

I dag og igår da jeg skulle på toilettet synes jeg det føles som om mit underliv prøver at vende vrangen ud på sig selv? Er det normalt? Ligesom om det er meget tungt, og lidt ømt... Gud nej hvor er der mange spørgsmål og bekymringer når man er gravid.

Hejsa 

Jeg har faktisk haft det på samme måde næsten, hver gang jeg skulle sætte mig på en stol, var det som om at mit underliv var på vej ud, og så blev skubbet op igen i det at jeg satte mig, det gjorde vildt ondt, og var temmelig ubehagelig, men efter jeg er kommet lidt længere hen har jeg ikke haft det mere, så håber det samme sker for dig

Anmeld

11. marts 2011

JustMe

Jeg har det samme, men det kom først efter uge 20. Det kan i nogle tilfælde skyldes enten blærebetændelse eller svag bækkenmuskulatur. Måske du kan mindske følelsen ved at optimere dine knibeøvelser...det har hjulpet lidt for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.