til jer med tatovering på håndledet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

Malene84 skriver:

haha beklager billedet... det er mere mig end min tattoo, men kan ikke finde ud af at beskære! Jeg er ikke til store tatoveringer, så det blev et hjemmelavet lille M (der er dog flettet hele min families forbogstav ind i)

Ved godt det er en gammel tråd, men.. Var det ik noget med at du på et tidspunkt fik lavet 2 hjerter på ringfingeren?

Nu hvor lillebror er kommet, ville jeg nemlig få lavet ngoet ala det, så tænkte at du måske lige kunne lokkes til at smide et billede op af din!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Schonert

Mit efternavn - og en stjerne, Der hvor stjerene er skal mine børn navn osse stå engang jeg få taget mig sammen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Musen5

kamillapetersen91 skriver:

ville gerne have en tatoo påhåndledet... 

må jeg se jeres ?

Her er min...

De står for Liv, Benjamin, Gabriel og Leah (jaja har brugt L'et to gange, men tussen kom før Leah)

/Mette

Anmeld

1. september 2012

Malene84

Tilmeldt skriver:

Ved godt det er en gammel tråd, men.. Var det ik noget med at du på et tidspunkt fik lavet 2 hjerter på ringfingeren?

Nu hvor lillebror er kommet, ville jeg nemlig få lavet ngoet ala det, så tænkte at du måske lige kunne lokkes til at smide et billede op af din!?

heheh.... jooo selvfølgelig... gammelt billede  men den er jo stadig lige sådan.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.