Min store, skønne, dygtige pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

KWL

Ja, to indlæg på næsten samme tid  Men ville ikke ødelægge dette indlæg med negativtet for det andet indlæg. Fnis. Ja, jeg erj sgu lidt underlig.

I aftes var vi til skolefest på Tildes skole. Der var lavet en muscial over Tommy Sebaach sange. Rigtig skønt.

Og der midt på scenen stod MIN pige og sang og dansede. Hun var så dygtig og smilede og ELSKEDE det.

Ja, jeg fik en klump i halsen...

Hun er bare så dejlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Skouboe

Nåååårh.. Nu smelter jeg helt...

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

Kristinewl skriver:

Ja, to indlæg på næsten samme tid  Men ville ikke ødelægge dette indlæg med negativtet for det andet indlæg. Fnis. Ja, jeg erj sgu lidt underlig.

I aftes var vi til skolefest på Tildes skole. Der var lavet en muscial over Tommy Sebaach sange. Rigtig skønt.

Og der midt på scenen stod MIN pige og sang og dansede. Hun var så dygtig og smilede og ELSKEDE det.

Hun er bare så dejlig.

ÅRHH altså da!!!

Anmeld

11. marts 2011

Lilac

Kristinewl skriver:

Hun er bare så dejlig.

Ej, hvor dejligt! Kan godt forstå du fik en klump i halsen 

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Uha og der kravlede lige en tåre hen i min øjenkrog.

Det lyser så meget ud af denne tråd, hvor højt du elsker det smukke pigebarn og hvor stolt du er af hende.

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Hun er bare så dejlig.

dejligt!

det er sådan en stor ting at kunne sidde der som forælder!

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Fantastisk!!!

Anmeld

11. marts 2011

Jules

Årrrrh  Føler helt din stolthed!!! Kan jeg virkelig godt forstå

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

EJJJJ hvor er det godt, så har hun bare været dejlig stolt.. Og også mor!!! Hvor dejligt.

Anmeld

11. marts 2011

oo

årh Kristine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.