Lorte dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

KWL

Klokken er kun lige lidt over otte og det er allerede en træls dag.

Jeg har haft det skidt i nat. Kastet op og har haft mega ondt i ryggen

Pigerne vågner så tidligt  og af en eller anden årsag så har jeg valgt at have dem begge hjemme idag

Thea og jeg har allerede haft vores første "hvem er stædigst/hvem bestemmer" kamp

Thomas og jeg skulle jo på kæreste tur i aften men kan jeg det hvis jeg bliver frisk?? Når jeg ikke har været på arbejde??

ARGH....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

LIZO

stakkels dig... rigtig god bedring...

håber du bliver lidt frisker så i kan komme på kæreste tur

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

Kristinewl skriver:

Pigerne vågner så tidligt  og af en eller anden årsag så har jeg valgt at have dem begge hjemme idag

Thea og jeg har allerede haft vores første "hvem er stædigst/hvem bestemmer" kamp

Thomas og jeg skulle jo på kæreste tur i aften men kan jeg det hvis jeg bliver frisk?? Når jeg ikke har været på arbejde??

ARGH....

ÅHHH nej søde!! Håber du bliver frisk hurtigt og dig og tøserne kan enes resten af dagen. Jeg kender dit scenarie

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

ARGH....

Ja selvf. kan du tage afsted, selvom du ikke har været på job.

Selvom I har haft en tur hertil morgen, så saml "styrke" ved at tænke på, hvor fantastisk en aften I havde igår!!

Knus-kram-mysser fra os.

Anmeld

11. marts 2011

Lilac

Jeg synes også sagtens du kan tage afsted med manden i aften! Det vil give dig styrke i den anden ende... 

Rigtig rigtig god bedring til dig... Ja, det md børn i huset når man selv er dårlig er bare ikke en god cocktail... 

Kram herfra 

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

ARGH....

sikke noget lort!

jeg krydser fingre for bedring forude!

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Øv øv øv

God bedring

Anmeld

11. marts 2011

Jules

Åh søde... Herhjemme er det også ret så kaotisk.... Viktor er også hjemme og skal være alene med ungerne til imorgen aften og Vera har feber pågrund af vaccine... Og vil ikke sove og er så træt og ked af det :( Nu sover hun godt nok lidt... Håber det vare ved så hun kan "ride stormen af"!

Anmeld

11. marts 2011

Klitgaard

Håber du er blevet frisk og i får en skøn kærestetur

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Åååh nej hvor træls!!!! Sådan noget falder bare altid sammen!!! Håber du har fået det bedre! Knus til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.