Anonym skriver:
Jeg kan bare det der med at gøre sig selv totalt til grin...
Jeg er bare typen som ikke kan gå ned i et supermarked og købe bind, uden at jeg ender med at betale fyren i kassen med min indkøbsliste, som han så pænt sidder og læser op fra... "bler, æg, sukker... osv" så alle bag en i køen kan høre det.... hvorefter man river den ud af hånden på ham og opdager at man har glemt sine penge der hjemme... så derfor styrter man ud af butikken og videre ned af gaden... for så at opdage at man har pengene i den anden lomme... tilbage til butikken, tage en ny pakke bind, over til en anden kasse... men men men... lige som man skal til at betale ham den anden fyr i den anden kasse... ja så skal ham man først var over hos, selvfølgelig råbe "HEY ER DET IKKE DIG DER SKAL HAVE DE HER?" mens han selvfølgelig skal sidde og vifte med dem i luften... så hjem kommer man med to pakker bind... 
Eller typen som ikke kan tage i svømmehallen uden at skulle skvatte på røven som det første... og derefter rive badebukserne af en vildt fremmet fyr, fordi hans badebukser er for store, så man ikke kan dykke forbi uden at ens fod vikler sig ind i dem... 
Eller typen som imens ens lærer står og forklarer noget... (kedeligt) sidder og leger med sin computer... hvilket resultere i at ens lillefinger ender med at side fast i en lille revne der sidder i siden på skolens computere... så ned til IT og få skildt computeren ad, så man kan få sin finger igen... ydmygende... 
Og mange mange andre ting, som er 100 gange værre end disse...
Nu har jeg så gjort det over for kæresten... jeg har ellers i det år vi har været sammen, ikke dummet mig nær så meget som jeg plejer... men selvfølgelig skulle det ske...
Kæresten og jeg har fået en lille ny for nogle uger siden, og jeg bløder selvfølgelig som man altid gør efter en fødsel... Nu er jeg bare nået der til hvor jeg næsten ikke bløder mere, så derfor sagde jeg JA til kæresten da han spurgte om vi skulle gå i bad sammen. Vi har ikke været tæt på hinanden siden den lille kom, så jeg var helt vildt glad for at jeg nu ikke blødte mere end at vi godt kunne det.
Jubiii...
Jeg går på toilettet først, så jeg er sikker på jeg ikke står og bløder i badet
og så er det ellers bare ind i badet og vente på kæresten kom der ud... badet er hyggeligt og vi står længe sammen og nyder tætheden...
Men da vi så kommer ud af badet... opdager jeg at jeg har glemt at pakke mit bind ind i bare begejstring og fart... er eller typen som er MEGET blufærdig... og kan slet ikke klare at andre skal se sådan noget... men der lå det lige så pænt på gulvet... og SKREG se mig... 

og kæresten lader bare som ingen ting... selvom det er helt 1000 at han har set det... hvorfor sker sådan noget altid for mig...
Undskyld er bare så flov at det ikke er til at holde ud, så skulle lige af med min galle over mig selv... tror jeg kunne slå Bridget Jones mange gange i pinlige hændelser... 

Årh, hvor er du bare sød!
Jeg ved godt, at du nok ikke var ude på at give andre et smil på læben, men alligevel

Jeg synes, at sådanne historier er rigtigt sjove - og når de sker for mig, så fortæller jeg vidt og bredt om dem. Ikke for at sætte mig selv i centrum, men fordi jeg ved, at der er andre i min omgangskreds, der kan more sig sammen med mig.
Jeg synes, at selvironi er en god ting.
Hvis du ikke kan slippe det, så tænk på det sådan:
- at nu har du nok bind derhjemme
- at fyren burde have købt nogle mindre badebukser

- at din kæreste godt ved, at du bløder - også at du har menstruation (han elsker dig helt sikkert ikke mindre for det!)
Og selvom du er blufærdig, så kan det faktisk være, at det tager lidt af toppen af den der følelse, der kan stresse én, når man er meget blufærdig...?
Uanset hvad, så skal du have et stort kram!

Hilsen Karina, der engang har skidt i bukserne lige foran kæresten...