Beskyttelse mod graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Anonym trådstarter

Manden og jeg har to skønne børn sammen, de er kommet til som 'ups'ere begge to- men er elskede og ønskede. Dog ønsker vi ikke flere overraskelser! Men manden er dårlig til det med kondom, ja eller også er jeg? For vi har prøvet alverdens mærker og de holder altså ikke til de ting vi laver  

Jeg har lige født næsten og har ingen intentioner om at skulle have besøg forneden af nogle læger forløbi- synes jeg har delt nok ud af mit underliv, jeg er meget genert. Men samtidig vil vi jo ikke risikere endnu et barn. Er der noget beskyttelse man kan få uden at skulle fremvise sig for lægen? For med kondom har vi fået to børn- jeg tør dårligt have sex

Hjælp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Caroline86

2 kondomer?

Eller ekstra stærke kondomer? jeg tror også du kan købe et femidom (hedder de ikke det?) uden at skulle omkring lægen...

Anmeld

11. marts 2011

Ellim

Jeg tager (inden vi gik i gang med prjektet) p-piller, der er du nødt til at møde op hos lægen til en samtale og så fårr du en recept.. Men mener ikke at du skal gennem nogle undersøgelser, hvis det er det du vil undgå??

Anmeld

11. marts 2011

Skouboe

Jeg ville bide i det "sure" æble og snakke med lægen om en hormonspiral. Den er ret sikker (7 ud af 1000 bliver gravide i løbet af de 5 år den kan sidde) og for mit vedkommende gjorde den faktisk ikke engang ondt at få sat op.

Jeg var lidt øm nogle dage - sådan mens smerte agtigt, men nu mærker jeg den overhovedet ikke.

Jeg har 2 børn med 18 måneders mellemrum og den yngste har været syg siden fødslen, og jeg var også der, hvor jeg dårligt turde have sex med manden, fordi det eneste jeg kunne tænke var "fuck, nu bliver jeg gravid"

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Jeg tager (inden vi gik i gang med prjektet) p-piller, der er du nødt til at møde op hos lægen til en samtale og så fårr du en recept.. Men mener ikke at du skal gennem nogle undersøgelser, hvis det er det du vil undgå??

Ja det er netop det, i min graviditet blev jeg undersøgt så meget op til fødslen- og også bagefter.. Og jeg er simpelthen så genert når det kommer til at være nøgen over for fremmede- som min læge er. Men vil da prøve at undersøge om jeg evt kan få piller uden at skulle smide tøjet

Anmeld

11. marts 2011

Chamomile

Jeg får selv p-sprøjte, så skal kun op til lægen/sygeplejersken og have 1 sprøjte hver 3 måned, som jeg får på apoteket. Det har ikke krævet nogen undersøgelse.

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Chamomile skriver:

Jeg får selv p-sprøjte, så skal kun op til lægen/sygeplejersken og have 1 sprøjte hver 3 måned, som jeg får på apoteket. Det har ikke krævet nogen undersøgelse.

Må man spørge hvor du bliver stukket?

Kunne lyde som en god ide, har ingen problemer med sprøjter

Anmeld

11. marts 2011

SpunkenJo

Skouboe skriver:

Jeg ville bide i det "sure" æble og snakke med lægen om en hormonspiral. Den er ret sikker (7 ud af 1000 bliver gravide i løbet af de 5 år den kan sidde) og for mit vedkommende gjorde den faktisk ikke engang ondt at få sat op.

Jeg var lidt øm nogle dage - sådan mens smerte agtigt, men nu mærker jeg den overhovedet ikke.

Jeg har 2 børn med 18 måneders mellemrum og den yngste har været syg siden fødslen, og jeg var også der, hvor jeg dårligt turde have sex med manden, fordi det eneste jeg kunne tænke var "fuck, nu bliver jeg gravid"

Jeg bakker helt op om forslaget, hormonspiral!

Det virker

- Og er hurtigtnoverstået!

Snup, vupti, og der er fred og ro de næste 5'år

Knus Jo

Anmeld

12. marts 2011

Chamomile

Anonym skriver:

Må man spørge hvor du bliver stukket?

Kunne lyde som en god ide, har ingen problemer med sprøjter

Jeg bliver stukket i lige over den ene balde. Nålen ser lidt voldsom ud, men specielt ondt gør det heldigvis ikke.

Anmeld

12. marts 2011

-Sigrid-

Jeg skulle heller ikke undersøges da jeg skulle have p-piller. Men de er ikke helt så sikre som spiral, kun 97-99% mener jeg - hvis man altså husker at tage dem... 

Personligt blev jeg ikke gravid på dem, og skulle ikke undersøges, heller ikke efter det første år var gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.