Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: ha ha ja nu håber jeg da, der kommer en og trumfer min alder Jeg har d. 13, dig?
ha ha ja nu håber jeg da, der kommer en og trumfer min alder
Jeg har d. 13, dig?
Det var godt nok tæt på mig. Jeg fylder år d. 12. april Så du er altså ikke helt 3 år ældre end mig hæhæ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et stort tillykke herinde, skal du også have skønne dig!
STORT TILLYKKE MED DAGEN SVESKE!!!!!
Ihhh altså - det har jeg da helt glemt
Stort tillykke med fødselsdagen, jeg håber du har haft en pragtfuld dag og er blevet fejret på behørig vis
Baagøe skriver: Jeg synes lige, jeg vil sige tak til alle jer, der har skrevet og ønsket mig tillykke med fødselsdagen idag. Det er virkelig stærkt overvurderet at blive 30!
Jeg synes lige, jeg vil sige tak til alle jer, der har skrevet og ønsket mig tillykke med fødselsdagen idag. Det er virkelig stærkt overvurderet at blive 30!
Tillykke med dagen
Ja ja - jeg kommer nu.....jeg er 38 - i lidt mindre end 3 mdr. endnu......
Carina1977 skriver: Det var godt nok tæt på mig. Jeg fylder år d. 12. april Så du er altså ikke helt 3 år ældre end mig hæhæ
ej d. 12, det er o den officielle hånedag her hjemme For min lillebror har fødselsdag d, 11 og jeg d. 13, og han har såååå travlt med at jeg er mega gammel efterhånden, men d. 12 er der jo kun 1 år imellem os, og derfor håber jeg ham. Så bliver det d. 13, og han håner så mig helt indtil han fylder år igen En lidt unfair arrangement, men hvad gør man da ikke som den ældste
Znuzke skriver: Ja ja - jeg kommer nu.....jeg er 38 - i lidt mindre end 3 mdr. endnu......
Mange tak
TILLYKKEEEEEE skønne kvinde!!!
Tillykke
wamse skriver: ej d. 12, det er o den officielle hånedag her hjemme For min lillebror har fødselsdag d, 11 og jeg d. 13, og han har såååå travlt med at jeg er mega gammel efterhånden, men d. 12 er der jo kun 1 år imellem os, og derfor håber jeg ham. Så bliver det d. 13, og han håner så mig helt indtil han fylder år igen En lidt unfair arrangement, men hvad gør man da ikke som den ældste
Haha men du har 1 dag......så må du jo bare håne for 365 dage på den ene dag
Hmm så kan jeg hvert år til min fødselsdag, tænke på at nu er du godt igang med at håne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128