Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
go'aften piger ..hvad fik i de sidste 2 måneder inden i skulle føde til at gå medog hvordan forberedte i jer på fødsel mentalt?.Synes at jo tættere jeg kommer på jo mere nervøs er jeg blevet .synes det svært snart at skulle vente mere ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebebsi skriver: go'aften piger ..hvad fik i de sidste 2 måneder inden i skulle føde til at gå medog hvordan forberedte i jer på fødsel mentalt?.Synes at jo tættere jeg kommer på jo mere nervøs er jeg blevet .synes det svært snart at skulle vente mere ..
Jeg var blandt andet på Vig Festival
Slap af, sov længe, nyd den sidste tid du har, for du for alvor for hånderne fulde .. Lad være med at tænke så meget det hele som du gør, det bliver bare stressende i længden Og det er der bestemt ingen grund til at det skal blive!
Lad den nervøse spænding du har, blive til en positiv spænding. Når du ikke er gravid mere, tro mig,- så saaavner du det alligevel. Selvom man ikke lige tror det, når man står i det .. Nyd tiden mens den er der, er mit råd til dig. Den kommer aldrig igen
sne190810 skriver: Jeg var blandt andet på Vig Festival Slap af, sov længe, nyd den sidste tid du har, for du for alvor for hånderne fulde .. Lad være med at tænke så meget det hele som du gør, det bliver bare stressende i længden Og det er der bestemt ingen grund til at det skal blive! Lad den nervøse spænding du har, blive til en positiv spænding. Når du ikke er gravid mere, tro mig,- så saaavner du det alligevel. Selvom man ikke lige tror det, når man står i det .. Nyd tiden mens den er der, er mit råd til dig. Den kommer aldrig igen
tak for dit svar , kan være jeg skal finde en festival ..det ikke fordi jeg er nervøs ved fødsel så meget det er mere spændingen der trykker og som gør det svært a vente ..men ja sove længe var en rigtig go ide .
ønskebebsi skriver: tak for dit svar , kan være jeg skal finde en festival ..det ikke fordi jeg er nervøs ved fødsel så meget det er mere spændingen der trykker og som gør det svært a vente ..men ja sove længe var en rigtig go ide .
Hehe .. Jeg ville også gerne ha' haft været på Roskilde hvis det stod til mig, meeen ... Men det er nu ganske hyggeligt, for så føler man ikke at man bare er GRAVID, men at man stadig kan hygge, og gøre som alle andre ikke-gravide mennesker Jeg var 32. uger da jeg var afsted i sommers .. I den herlige sommervarme
Men eller sja sov .. Det kan jeg huske nemlig at min JM sagde til mig. Og så gjorde jeg det faktisk .. De to sidste uger før jeg fødte, var det begrænset hvor meget jeg lavede. Men jeg hyggede mig. Nogle dage boede jeg nærmest i min seng, sammen med mit fjernsyn. Ååh, det var dejligt ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128