Plukveer - hvor længe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Happiness

Hej.

Har været til Vagtlægen idag kl 17, pga mavesmerter, som han mente var plukveer. Har nu haft dem konstant siden. Begynder snart at blive nervøs, men lægen sagde at jeg bare skulle slappe af på sofaen, og at jeg skulle forholde mig i ro.

Men har haft dem siden kl 14.00 nu! Synes det er mange timer, men er det normalt? Eller har jeg grund til min bekymring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Kamulla

Ville ringe til FG

Anmeld

10. marts 2011

Happiness

Sallisørøver skriver:

Ville ringe til FG

Må prøve hvis det fortsætter.

Havde jo haft dem, i 3 timer da lægevagten sagde jeg bare skulle slappe af. Så er bange for det bare er mig der er hys.

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

MaybeMe skriver:

Må prøve hvis det fortsætter.

Havde jo haft dem, i 3 timer da lægevagten sagde jeg bare skulle slappe af. Så er bange for det bare er mig der er hys.

Er det stadig ligeså slemt? 

Anmeld

10. marts 2011

Happiness

MoarJ skriver:

Er det stadig ligeså slemt? 

Ja det synes jeg! Men ved ik om det er nok til at kontakte fødegangen for en undersøgelse. Kan jo godt holde smerterne ud, men det er are bekymrende synes jeg.

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

MaybeMe skriver:

Ja det synes jeg! Men ved ik om det er nok til at kontakte fødegangen for en undersøgelse. Kan jo godt holde smerterne ud, men det er are bekymrende synes jeg.

Synes da du skal prøve at ringe til FG og høre hvad de siger, og fortælle at du er bekymret... 

Anmeld

10. marts 2011

Lotus86

Jeg synes du skulle ringe, det sker der ikke noget ved, heller en gang for meget end en gang for lidt, og ikke for at gøre ondt være, men jeg synes tit man høre mindre godt om lægevagterne, så ville selv have det bedre med at have snakket med en jordemoder.

Anmeld

10. marts 2011

A&F

Jeg vil også råde dig til at kontakte FG med det samme. Vil mene, at jeg har læst et sted, hvor der der stod noget med at plukveer ikke må gøre ondt, og det kunne være risiko for at man var igang med at åbne sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.